۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۳۲۰۸۷
وزیر اطلاعات کشور:

موفقیت در عرصه فرهنگ و اقتصاد با بسترسازی امنیتی محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات کشور با بیان این که برقراری امنیت موجب موفقیت در عرصه های گوناگون می شود، گفت: امنیت از مؤلفه‌های بسترساز برای تحقق شعار امسال است.
حجت الاسلام سيد محمود علوي، وزير اطلاعات کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات کشور، صبح امروز، در جلسه شورای اداری استان لرستان گفت: باید امنیت پایدار در جامعه برقرار شود.

وی با بیان این که خدمتگزاران حکومت اسلامی باید امنیت را کشور حاکم کنند، افزود: در این راستا باید به مردم شخصیت دهیم و زمینه رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام علوی با اشاره به این که رویکرد و عملکرد وزارت اطلاعات مبتنی بر شرع، قانون و اخلاق است، بیان داشت: عرصه ارائه امنیت به مردم عرصه گمنامی است.

آرامش بستر شکوفایی اقتصادی را فراهم می کند

وزیر اطلاعات با بیان این که آرامش بستر شکوفایی اقتصادی را فراهم می کند، عنوان داشت: باید توجه شود که امنیت بسترساز ایمان و ایمان نیز بسترساز آرامش در جامعه است.

وی با اشاره به رهنودهای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: امنیت از مؤلفه های بسترساز تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام علوی با تأکید بر توجه به موضوع امنیت پایدار ابراز داشت: کار امنیت، کاری بسیار ارزشمند است زیرا زیرساخت های بسیاری از کارهای دیگر در جامعه را فراهم می کند.

وی در ادامه یادآور شد: کار دستگاه اطلاعاتی در کشور بسیار حساس است زیرا صیانت از آبرو، جان و مال مردم کاری سختی است.

وزیر اطلاعات برخورداری از امنیت را حق طبیعی جامعه با ایمان بیان کرد و عنوان داشت: حاکم شدن امنیت در جامعه عالمان و اندیشمندان را در مسیرهای علمی پویا کرده و فعالان اقتصادی را در به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد کشور کمک می کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب فعالیت وزارت اطلاعات را مجاهدت های خاموش نامید و افزود: اگر کسی کارش حاشیه ضد امنیتی نداشته باشد این نهاد با او کاری ندارند.

لازم به ذکر است، در پایان با معرفی مدیر کل جدید اطلاعات استان لرستان از خدمات مدیرکل پیشین قدردانی شد./9451/پ202/ف

ارسال نظرات