۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۳۲۱۲۱

مصلی جدید زاهدان احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان، گفت: مصلی جدید شهر زاهدان در منطقه زیباشهر و با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال احداث می شود.
مصلی جدید زاهدان احداث می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در پی برگزاری نشست رسیدگی به وضعیت مصلی شهرستان زاهدان با تخصیص اعتباری 10 میلیارد ریالی عملیات ساخت مصلی جدید شهرستان زاهدان بزودی آغاز خواهد شد.

 

حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در این باره، گفت: ساختمان و فضای مصلی فعلی زاهدان از نظر فضا و گنجایش جمعیت و موقعیت مکانی مناسب نیاز های امروز زاهدان نیست چرا که جمعیت شهرستان زاهدان از زمان ساخت مصلی قدس زاهدان تا به امروز ده ها برابر شده است و همچنین موقعیت مکانی و ترافیکی آن مجموعه پاسخگوی جمعیت امروز نیست.

 

وی، بیان کرد: ساختمان مصلی قدس زاهدان در زمان خودش در دل شهر و مکان بسیار مناسبی داشته است اما در حال حاضر به واسطه ساخت و سازهای انجام شده در آن منطقه و طرح های ترافیکی ایجاد شده و با توسعه شهرستان زاهدان به سمت جنوب و شرق در حاشیه قرار گرفته و دسترسی را برای نمازگزاران مشکل کرده است.

 

حجت الاسلام تدینی افزود: مکان جدید پیش بینی شده برای راه اندازی نماز جمعه زاهدان در منطقه زیباشهر است که به لحاظ وسعت و دسترسی عموم نیازهای شهرستان زاهدان را برای آینده مرتفع خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ در نشستی که با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و معاون برنامه ریزی استانداری و معاون عمرانی استانداری در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد، مقرر شد عملیات ساخت مصلی جدید زاهدان با اعتباری ده میلیاردی آغاز شود.

 

در این جلسه مدیران کل اوقاف وامور خیریه استان سیستان و بلوچستان، مسکن و شهرسازی و فرماندار زاهدان نیز حضور داشتند./1311/پ203/ب4

ارسال نظرات