۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۳۲۱۵۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهند شد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام سلطه با تحریم های اقتصادی و جنگ روانی تلاش می کند ایران اسلامی را با خواسته های خود همراه کند، گفت: اما غرب به ویژه آمریکا باید بداند که ملت هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهند شد.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با اشاره به کارشکنی در مذاکرات هسته ای، گفت: بی نتیجه گذاشتن مذاکرات هدف اصلی صهیونیست ها و دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که آمریکا دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران در بیش از سه دهه بوده که با اقدامات خود این امر را اثبات کرده است، بیان داشت: کشور آمریکا به هیچ وجه با نظام دینی، عزتمند، مستقل و استکبارستیز ایران اسلامی کنار نخواهد آمد.

 

امام جمعه چمستان ادامه داد: ایادی استکبارجهانی همواره به دنبال تحقق اهداف و خواست های خود هستند که در دوران انقلاب اسلامی ایران تلاش داشتند تا سدی در برابر نظام اسلامی ایجاد کنند که نتوانستند به توفیقی در این عرصه دست پیدا کنند.

 

وی با تاکید بر این که ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی بر روی اصول و ارزش های والای خود ایستاده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ایادی استکبارجهانی تسلیم نشده و همواره بر پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی تاکید دارد.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که در شرایط فعلی استراتژی کلان نظام سلطه و هدف راهبردی آن ها فشارهای اقتصادی است، ادامه داد: ایادی استکبارجهانی در تلاش هستند تا با انواع تحریم ها به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: ایادی استکبار جهانی برای توجیه افکار عمومی داخلی و بین المللی نیاز به بهانه هایی همچون فعالیت بر ضد حقوق بشر، تروریسم، پرونده هسته ای، اعدام قاچاقچیان و نظایر آن دارند.

 

وی گفت: آن طور که ایادی استکباری موضوع انرژی هسته ای ما را در رسانه ها تبلیغ می کنند منجر به یک اجماع بین المللی و اتحاد عمومی در میان سران کفر و افراد تابع و فاقد دیدگاه سیاسی می شود.

 

امام جمعه چمستان افزود: ایادی استکباری می خواهند با این گونه اقدامات خود افکار عمومی را بهتر توجیه کرده که اوباما گزینه نظامی را به چالش کشانده و آن را دیدگاه غلطی معرفی کرد و اعلام داشت ما به این نتیجه رسیدیم باید بر روی عملیات روانی و جنگ اقتصادی در برابر جمهوری اسلامی کار شود.

 

حجت الاسلام جباری با بیان ای که غرب به دنبال آن است تا شریان اقتصادی ایران اسلامی را قطع کند، تصریح کرد: ایجاد تحریم ها و مشکلات اقتصادی با این هدف صورت می گیرد تا جمهوری اسلامی مجبور شود در برابر خواسته های آنان تسلیم شویم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: آمریکا ماهیتی پلید و سراسر شیطانی داشته که همواره در راستای تحقق سیاست های خود و تامین اهداف و منافع خویش گام برمی دارد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات