۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۳۲۲۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی:

تفکر بسیج نقطه وحدت امت اسلامی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی با بیان این که تفکر بسیجی، تفکری فرا مذهبی است، گفت: تفکر بسیج نقطه وحدت امت اسلامی در منطقه است.
نماينده ولي فقيه در سپاه انصار الرضاي خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته بسیج در مع علمای شیعه و سنی در درمیان با بیان این که تفکر بسیجی یک تفکر فرا مذهبی و فرا مکتبی است، گفت: تفکر بسیجی تفکری است که هر انسانی را به ظلم ستیزی و پاینبدی به اخلاق اجتماعی بشری دعوت می کند.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره)ایجاد تفکر بسیج ملت ایران را از قومیت ها و مذاهب مختلف تحت یک پرچم برای یک هدف مشترک یعنی آزادی جمع کرده است، افزود: هدف تفکر بسیجی رهایی انسان از اسارت نفس درون و دشمن بیرون است و می خواهد انسان را از بردگی های مختلف نجات دهد و آنچه که موجب فرا مذهبی و فرا مکانی بودن این اندیشه شده است همین گرایش به آزادی، عقلانیت و انسانیت است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی با اشاره به این که شیعه و سنی تحت لوای تفکر بسیجی می توانند ضمن حفظ وحدت بر دشمنان اسلام پیروز شوند، ادامه داد: امروزه کشورهایی که در دنیا و منطقه بر ساس الگوی تفکر بسیجی امام خمینی(ره) عمل کرده اند به پیروزی رسیده اند که این موضوع نشان می دهد جهانی کردن تفکر بسیج به معنای احیای عظمت امت اسلامی و وحدت مسلمانان در جهان است.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به جنایت های جریان های تکفیری در منطقه و غارت مسلمانان بی گناه، تاکیدکرد: اگر بخواهیم بر داعش پیروز شویم باید از الگوی تفکر بسیجی امام خمینی(ره) تبعیت کرده و برمبنای هدف، کتاب، قبله و خدای واحد علیه این جریان ها اقدام کنیم تا بتوانیم چهره جهان اسلام را از زشتی این جریان ها پاک کنیم.

 

وی با بیان این که بسیج محل گردآمدن انسان های مؤمن، با خدا و متعهد است، افزود: باید از همان دوران کودکی فرزندان خود را با تفکر بسیجی آشنا کنیم زیرا تفکر بسیجی تفکر انسانیت و آزادگی است و اگر فرزندان ما از دوران کودکی با این آموزه ها آشنا شوند انسان های وارسته ای خواهند بود و جریان هایی نظیر داعش نخواهد توانست با وعده ها و شعار پوچ و توخالی آن ها را به سوی خود جذب کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی با اشاره به این که تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، گفت: تا زمانی که ارزش ها و آرمان های بسیج در جامعه زنده باشد دشمن نخواهد توانست بر ما مسلط شود و آنچه تاکنون مانع تجاوز طلبی دشمن به خاک کشور شده است همین تفکر بسیجی است زیرا دشمن می داند تفکر بسیجی تفکر دلیر، نترس و مخلص است که از هیچ چیز نمی هراسد و اهل سازش هم نیست.

 

حجت الاسلام نوفرستی یادآور شد: امت اسلامی اگر می خواهد از بند استثمار و استعمار استکبار جهانی رها شوند باید به تفکر بسیجی اقتدا کند./968/پ202/ب5  

 

ارسال نظرات