۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۳۲۲۳۳
امام جمعه بشرویه:

بسیج تمدن سازترین تفکر در طول تاریخ بشریت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بشرویه با بیان این که تفکر بسیجی تنها مختص به زمان ما نیست بلکه با بعثت پیامبر خاتم(ص) شروع شده و تا حکومت عدل جهانی امام زمان (عج) ادامه می یابد، گفت: تفکر بسیجی تمدن سازترین تفکر در طول تاریخ بشریت و انسانیت است.
بسیج تمدن سازترین تفکر در طول تاریخ بشریت است بسيج مدرسه عشق است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌‌الاسلام محمد شمس‌الدین، امام جمعه بشرویه، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام خونین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و در واقع عزاداری های مردم مسلمان در ایام محرم و صفر موجب بصیرت افزایی شده و زمینه ساز حرکت عظیم انقلاب امام زمان (عج) می شود، گفت:تفکر بسیجی از دل این انقلاب و به خوانخواهی مظلومان بلند شده است.

 

وی با اشاره به جایگاه مهم بسیج در احیا ارزش های اسلام ناب محمدی، افزود: بسیج یکی از یادگاران با ارزش امام راحل است و نیروهای این نهاد در راه احیا سیره اولیا الهی، اسلام و قرآن ناب محمدی از جان خود گذشتند و در زمان های مختلف با جان فشانی و ایثار ارزش های اسلامی را در جامعه ترویج کردند.

 

امام جمعه بشرویه تأکید کرد: علمای بزرگ اسلام زمینه ساز انقلاب اسلامی بودند و بسیجیان در خط اول نشر فرهنگ اسلامی قدم برداشته اند و باید نسبت به تجلیل از مقام شامخ شهدا وعظمت جریان بسیج تلاش شود.

 

حجت الاسلام شمس‌الدین،بدنه بسیج را به وسعت تمام تاریخ اسلام و بعثت رسول اکرم(ص) عنوان کرد وگفت: بسیج سابقه ای به وسعت تاریخ اسلام از صدر تا کنون دارد و هر نیروی جوان یک بسیجی هوشیار در جهت دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است که برای مبارزه با کفر و جلوگیری از ورود بیگانگان آماده دفاع از هویت اسلامی است .

 

 وی ادامه داد: سربازان حقیقی امام زمان(عج) بسیجیان هستند که از اخلاص بسیار بالایی برخوردارند و این شجره طیبه درخت پرثمر و معراج اندیشه پاک اسلامی است.

 

امام جمعه بشرویه شکست‌های پی در پی گروه تروریستی داعش را نتیجه مقاومت های اسلامی مردم و همچنین پشتوانه فکری سپاه قدس دانست، افزود: گروه های تروریستی داعش که در دانشگاه های عربستان متبلور شده اند و به اسم اسلام مقابل اسلام ایستاده اند به واسطه نشر تفکر اسلام در حال زوال و نابودی هستند.

 

حجت الاسلام شمس الدین با بیان این که حرکت قبیح و غیر انسانی ذبح کردن مردم توسط این گروه های تروریستی با هدف اسلام هراسی و برقراری جنگ روانی علیه اسلام و تفکر اسلامی صورت می گیرد، تصریح کرد: پشت پرده این جنایات وحشیانه استکبار جهانی وجود دارد که با پشتوانه تفکر بسیجی به ویژه سپاه قدس تمام توطئه های دشمنان در هم کوبیده خواهد شد.

 

 وی با اشاره به افتخارآفرینی های بسیجیان در حوزه های علمی و دفاعی، افزود: بسیج جایگاه فوق العاده ای به دست آورده است که این افتخارات مدیون خون شهدا به ویژه شهدای بسیجی است که در عرصه های مختلف هوا و فضا و هسته ای ایران اسلامی را به پیشرفت های فوق العاده و چشمگیری رساندند.

 

وی با تاکید بر بی ثمر ماندن تحریم های اقتصادی دشمنان، یادآور شد: استکبار جهانی که جرأت کوچکترین حمله نظامی به ایران را ندارد با دنبال کردن تحریم های اقتصادی قصد تسلیم کردن ایران در برابر غرب را دارد اما قدرت ایران اسلامی در پیشرفت های فناوری و تکنولوژی استکبار به حدی رسیده که دشمنان را به وحشت انداخته و در باورشان نمی گنجد که نتیجه تحریم های آنان چیزی جز اقتدار و دست یابی به فناوری های روز جهان در حوزه هسته ای و پهبادهای دفاعی نبوده است./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات