۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۳۲۲۵۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران هیچ گاه زیر بار ذلت سازش با استکبار نخواهد رفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مذاکره با سازش تفاوت دارد، تأکید کرد: سازش با استکبار یعنی زیر بار ذلت رفتن، اما این ملت وارث هیهات من الذله عاشورای ابا عبدالله الحسین است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز دیدار جمعی از بسیجیان این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یادگار امام راحل و پشتوانه عظیم برای نظام و ملت ایران اسلامی است.

 

وی با بیان این که بسیجیان مؤمن و انقلابی کشورمان با ایمان و اعتقاد راسخ در صحنه های مهم انقلاب حضور دارند، گفت: بسیجیان ایران اسلامی با این ویژگی ها لشکر و اولیای خدا هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیج مایه ابهت نظام اسلامی، مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی و بهترین مدافع اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: اگر فداکاری های بسیجیان نبود، انقلاب پیروزی و داوم نداشت، تا بسیج هست، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، اخلاص را مهم ترین ویژگی بسیج دانست و تصریح کرد: رمز ماندگاری و پایداری جامعه اسلامی، بسیج بوده و زنده نگه داشتن تفکر بسیجی امری مهم است.

 

امام جمعه قائمشهر تنها راه مقابله با توطئه دشمنان نظام اسلامی را تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان گرد: پیشرفت و توسعه امروز کشورمان نیز مدیون همین تفکر ارزشمند و انقلابی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیجیان مؤمن، مظهر اقتدار، عامل عزت، تعالی و پیشرفت ملت بزرگ ایران هستند، افزود: امروز تفکر ارزشمند و انقلابی بسیج به گفتمان جهانی مورد توجه ملت های آزاده جهان قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت ایران اهل منطق هستند، افزود: دشمنان زیاده خواه ایران اسلامی تصورشان از مذاکرات این است که هر آنچه که آنها می خواهند و می گویند ملت ایران باید بپذیرند که این تفکرات سخت اشتباه است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی با داشتن اراده ای مصمم و با ایمان و توکل به خدا، راهی که امام راحل پیش روی ما گشوده اند را به هر قیمتی تا آخر ادامه خواهند داد و به هیچ عنوان تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهند شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، منطق ملت بزرگ ایران را برگرفته از منطق عاشورا دانست و با بیان این که نهضت عاشورا پشتوانه بزرگ و نفوذ ناپذیر ملت ایران در برابر نظام سلطه است، بیان داشت: نهضت عاشورا به ملت ایران آموخته که در برابر زیاده خواهی های قدرت های استکباری تسلیم نشده بلکه مقاومت داشته باشند و اگر در این راه به ظاهر کشته شویم، اما در نهایت به اهداف عالیه مان خواهیم رسید.

 

حجت الاسلام والمسملین معلمی اظهار داشت: یزید هدفی داشت و می خواست پایه های حکومت خود را برای همیشه استحکام ببخشد اما بعد از واقعه عاشورا به سرعت روبه زوال رفت، اما اهداف عالیه سالار شهیدان زنده و ماندگار شد.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که هر کسی برای خدا، در راه خدا و برای پیشبرد اهداف الهی گام بردارد و تلاش کند خدا با او خواهد بود، تأکید کرد: ایمان و تقوای الهی موجب شد ملت ایران امروز به الگویی برای ملت های دنیا تبدیل شود.

 

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب بدون هیچ امکاناتی بلکه تنها با تکیه بر ایمان و تقوای الهی به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافتند، ادامه داد: حضور در صحنه بسیجیان در عرصه های مختلف کشور خاری در چشم قدرت های استکباری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران تنهاد ر مسیر انبیاء الهی گام بر می دارند، گفت: راه ملت ایران مسیر روشنی است  که امام راحل پیش روی ما نهاد و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همان راه امام راحل را ادامه می دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مذاکره با سازش تفاوت دارد، تأکید کرد: سازش با استکبار یعنی زیر بار ذلت رفتن، اما این ملت وارث هیهات من الذله عاشورای ابا عبدالله الحسین است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات