۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۳۲۲۹۸

هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.
جلسه شوراي عالي هماهنگي استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی استان بوشهر خواستار وحدت و همدلی تمامی مسؤولان در سایه ولایت در استان شد.

 

وی در ادامه به فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در آذرماه سال 1358 اشاره داشته و بسیج را مایه عزت، جدیت و اقتدار در جامعه اسلامی دانست و بر گسترش بیش از پیش آن در همه لایه‌های جامعه تأکید کرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه جهت شتاب روند توسعه و پیشرفت در سطح استان، خواستار احصاء تمامی ظرفیت‌ها و پیگیری آنها در سایه وحدت و همدلی در سایه ولایت در سطح استان و کشور شد.

 

در ادامه این نشست، مصطفی سالاری استاندار بوشهر در رابطه با روند توسعه و پیشرفت استان مطالب مهمی ایراد نموده و از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همه کسانی که برای عزت استان با وحدت و همدلی، دولت را یاری می‌نمایند قدردانی و تشکر کرد.

 

در این جلسه همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دادگستری استان، فرماندهان ارشد سپاه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرمانده نیروی انتظامی استان مطالبی بیان کردند.

 

 

به گزارش رسا، شناسایی همه ظرفیت‌های استان با وحدت و همدلی در سایه ولایت با پیگیری‌های لازم در سطح استان و کشور، برنامه‌ریزی لازم جهت پروژه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سطح استان، رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان جهت جذب بیشتر سرمایه‌گذاران، نگاه ویژه به مناطق کم برخوردارتر استان و پیگیری لازم برای سهم بیشتر استان در اصلاح قانون بودجه و برنامه ششم توسعه از جمله مصوبات این جلسه بود./833/د102/ب4

ارسال نظرات