۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۲۳۱۴
امام جمعه بهشهر:

تفکر بسیجی به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر، وجود تفکر بسیج در ایران اسلامی را وجه تمایز دیگری با سایر کشورهای جهان عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج متعهد و مخلص بوده و از امدادهای غیبی برخوردار است و امروز الگویی برای زنده بودن تشیع است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر شب گذشته در همایش هم‌اندیشی مسؤولان محلی بخش یانه‌سر، در مسجد جامع بیشه‌بنه با اشاره به این که استکبار در مذاکرات هسته ای مخالف مرجعیت و رهبری نظام است، گفت: مخالفت با انرژی هسته ای بهانه است و آنها به دنبال مخالفت با اصل انقلاب و رهبری هستند.

 

وی اظهار داشت: مذاکره کنندگان هسته ای منافع ایران اسلامی و ملت را در نظر گرفته و در راستای رفع دغدغه ها و دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای تلاش کنند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز ملت ما در پی دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای است بیان داشت: امروز آحاد ملت ایران و بسیاری کشورها چشم به نتیجه این مذاکرات دوخته اند و توافق همه جانبه در آن به معنای پیروزی ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که آمریکایی ها در مذاکرات باید دست از زیاده خواهی های خود بردارند، تصریح کرد: آنها باید بدانند ملت ایران هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های آنها تسلیم نخواهند شد.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که آحاد جامعه اسلامی و مسؤولان نظام پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: فرزندان ایران اسلامی با اقتدارو  عزت از منافع ملی نظام در برابر زیاده خواهان دفاع کنند.

 

حجت‌الاسلام جباری در ادامه با بزرگداشت هفته بسیج گفت: بسیج سرباز واقعی انقلاب و ولایت و رهبری است که باید این ولایتمداری حفظ شده و در بین نیروهای جوان و نوجوان نهادینه شود.

 

وی وجود تفکر بسیج در ایران اسلامی را وجه تمایز دیگری با سایر کشورهای جهان عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج متعهد و مخلص بوده و از امدادهای غیبی برخوردار است و امروز الگویی برای زنده بودن تشیع است.

 

امام جمعه بهشهر بیان داشت: بسیج به فرمان امام راحل برای دفاع از انقلاب تأسیس شد و خوشبختانه امروز مرزهای ایران اسلامی را در نوردیده و تفکر بسیجی در عراق و مناطق مختلف در همسایگی ما نفوذ کرده و نیروهای بسیج مردمی با ایستادگی در برابر داعش در حال برچیدن بساط تکفیری ها هستند.

 

وی با تاکید بر اتحاد و همبستگی همه جانبه در بین دهیاران و شوراهای شهر و روستا در جهت خدمت به مردم خاطر نشان کرد: تفرقه و اختلاف در بین روستاها موجب عقب ماندگی از پیشرفت می شود و به همین دلیل باید در روستا اتحاد همه جانبه حاکم باشد تا پیشرفت همه جانبه ایجاد و توسعه در روستاها اتفاق افتد.

 

حجت‌الاسلام جباری گفت: خدمات رسانی به روستاها باید در راستای تحقق عدالت همه جانبه در روستاها انجام شود تا خدای ناکرده خدمات رسانی به یک روستا ما  را از خدمات رسانی به روستاهای دیگر باز ندارد و مسؤولان هم باید بسترهای لازم برای کار و تلاش و همدلی را در روستاها فراهم کنند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات