۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۲۳۲۳۲۸
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن، اسلام و گفتمان اسلامی را هدف قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمن نقاط قوت انقلاب را هدف گرفته است گفت: دشمن نقاط قوت انقلاب یعنی اسلام و گفتمان اسلامی را هدف گرفته است.
حجت الاسلام حاج صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در تجمع طلاب و روحانیان بسیجی که صبح امروز در حوزه علمیه مروی تهران برگزار شد با اشاره به اینکه نقشه دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی جنگ سخت افزاری نیست تاکید کرد: استکبار به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی را نمی شود نابود کرد، جز اینکه نرم افزار این نظام را از آن بگیرند.

 

وی با بیان اینکه دشمن نقاط قوت انقلاب را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان می گویند نقطه قوت انقلاب، اسلام است و بعد از آن گفتمان انقلاب است که می خواهند آن را تغییر دهند و گفتمان انقلاب همان است که رهبر انقلاب در جمع مسؤولین فرمودند: محاسبات ما بر دو اصل استوار است یک اعتماد به خدا و دیگری بی اعتمادی به دشمن و استکبار.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) تمام شدنی نیست گفت: آنچه در عاشورای سال 61 صورت گرفت شروع یک عملیات و یک جبهه بندی بود که همه زمان ها و مکان ها را فرا گرفته و این جبهه تا ظهور امام زمان(ع) باقی خواهد ماند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه علت دشمنی مردم با امام حسین(ع) بنده بودن آنان دربرابر دنیا است تصریح کرد: مشکل مردمی که اما حسین(ع) را تنها گذاشتند بنا بر فرموده اباعبدلله(ع) این است که مردم عبد دنیا هستند.

 

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) فرهنگ بسیجی را بنا نهاد، افزود: امام حسین(ع) یاران بسیجی کمی داشتند زیرا آن افرادی که شعار سر دادند؛ ما همه سرباز توییم حسین جان گوش به فرمان توییم حسین جان در جایی که دیدند دین داری برایشان هزینه دارد و جان دادن می خواهد حضرت اباعبدالله(ع) را رها کردند.

 

گفتنی است در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه بسیج ریشه عمیقی در اعتقادات به وجود آورده است، ابراز داشت: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه آن در عمق اعتقادات مردم می باشد، بسیج دریای امواج پاکیزگی ها و طهارت روحی، پذیرای بی انتها و پایان ناپذیر همه ارزش های الهی، چشم امید همه مستضعفان جهان و مفسر گل واژه های ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه در تهران 10 هزار طلبه و روحانی بسیجی وجود دارد اظهار داشت: در تهران بیش از 500 شهید روحانی شناسایی شده و بیش از 1500 روحانی رزمنده دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته اند وجود دارد و تا به اکنون سه یادواره شهدای روحانی در تهران برگزار شده است.811/پ202/ب

ارسال نظرات