۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۳۲۳۵۰
فرمانده بسیج طلاب دلفان:

ترویج فرهنگ بسیجی نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ دینی دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده بیسج طلاب دلفان فرهنگ بسیجی را مهم ترین عامل در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی بیان کرد و گفت: ترویج این فرهنگ و تفکر بسیجی نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ دینی دارد.
رئيس تبليغات اسلامي دلفان و فرمانده بسيج طلاب دلفان

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی دلفان و فرمانده پایگاه مقاومت شهدای طلاب این شهرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه امروز مسأله ای ضروری است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت باورهای دینی جوانان ترویج تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمنان جوانان ما را هدف قرار دادند، عنوان داشت: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین نسل جوان مانع تأثیرپذیری تهاجم فرهنگی دشمن می شود.

وی در ادامه مهم ترین هدف بسیج را ترویج قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) بیان کرد و افزود: بسیج از بزرگ‎ترین نعمت‌هایی است که خداوند پس از انقلاب اسلامی به ملت ایران عطا کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای طلاب دلفان توسعه و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی را مسأله ای ضروری در جامعه به ویژه میان نسل جوان بیان کرد و ابراز داشت: موفقیت های بسیج در عرصه های گوناگون چشم گیر است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه یادآور شد: بسیج در عرصه‌های نفس‌گیر و حساس، حضوری مؤثر و مقتدر داشته و همواره پشتوانه انقلاب اسلامی خواهد بود.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به نقش مؤثر بسیج در اقتدار نظام اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا دشمن با روش های گوناگون بسیج را مورد حمله قرار می دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای طلاب دلفان با اشاره به توانایی بسیج در عرصه های گوناگون ابراز داشت: توسعه، ترویج و تقویت تفکر بسیجی در جامعه بهترین راه ارتقای فرهنگ دینی است که باید مورد توجه بیشتر آحاد مردم قرار گیرد؛ چراکه بسیج نهادی مردمی است.

حجت الاسلام موسوی در پایان بیان داشت: جامعه‌ ای که فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، در برابر انحرافات و دسیسه های دشمنان به خوبی ایستادگی می کند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات