۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۳۲۳۶۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی ‌کاشان:

تفکر بسیجی راه غلبه بر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: ما برای فائق آمدن بر نقشه ها و دسیسه های دشمن نیازمند تفکر و روحیه بسیجی در تمامی سطوح و لایه های جامعه هستیم.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان امروز درگفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به این که بسیج با تلاش جهادی خود نقش مؤثری در رسیدن ایران اسلامی به قله افتخار و عزت داشته است، گفت: باید تلاش کرد تا نسل حاضر با روحیه و تفکر بسیجی آشنا شوند تا اقدامات انجام شده مقدمه ای برای انقلاب جهانی امام عصر (عج) باشد.

 

حجت‌الاسلام حسینی گفت: ایران اسلامی طی 35 سال گذشته شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است و امروز امنیتی که بر کشور حاکم است حاصل خون شهدا است.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی امروز به عنوان کشوری مقتدر در دنیا شناخته شده است و توانسته تحریم های دشمن را به فرصت تبدیل و اختراعات و اکتشافات متعدد در همه بخش های علمی داشته باشد به طوری که دنیا نیز از این همه پیشرفت متحیر شده است. 

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مواضع ما ایستادگی براصول و حمایت از حزب الله و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی است افزود: پیش بینی می شود آمریکا و دیگر کشورهای 5+1 کوتاه نخواهند آمد و ملت ما نیز هیچ گاه از مواضع اصولی خود دست بر نخواهد داشت.

 

وی افزود: پیش بینی می شود اگر تحریم ها تعلیق شود باز هم آنها دست از دشمنی خود با ایران بر نخواهند داشت و همچنان خواستار ادامه تحریم ها بر علیه ایران خواهند بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه کسب هر نتیجه ای در مذاکرات را به نفع جمهوری اسلامی ایران دانست و یاد آورشد: فعالیت های هسته ای کشور ما تحت قوانین NPT  است، ضمن این که دنیا  هنوز نتوانسته مستنداتی مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت های هسته ای ایران ارائه کند.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: پیشرفت در بخش های مختلف به دلیل توانمندی و تلاش دانشمندان و متفکران بومی بوده است و هیچ کشوری در این زمینه ها به ایران کمک نکرده است.

 

به گفته وی ارائه برنامه های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اگر خوب پیاده شود بر مشکلات اقتصادی غلبه خواهیم کرد و بی تاثیری تحریم ها را در پیشرفت های ایران به دنیا ثابت خواهیم کرد.  

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: دشمن در تهاجم نظامی و تحریم ها به هدفی که مدنظر داشته نرسیده به دنبال آشوب و براندازی نظام بودند، از این رو وارد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با ایران شدند، اما ملت ما بیدار و هوشیار است و نقشه های دشمن در جبهه فرهنگی نیز نقش بر آب می شود.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: وسعت تهاجم فرهنگی قوی و شکننده است و ما برای شکست دشمن باید فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را همراه با نظارت خانواده ها و توجه به تبلیغات سوء دشمن در ماهواره و آگاه سازی جوانان تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی‌ کنیم.

 

وی افزود: جوانان باید بدانند دشمن با اشاعه فحشا و منکر به دنبال دور کردن جوانان از معنویت و براندازی نظام است، لذا در چنین شرایط حساسی باید توجه ما به مسیر امام حسین(ع) و فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشد.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: ما طی هشت سال جنگ تحمیلی توانستیم با حضور بسیج عمومی و اقشار مختلف مردم به پیروزی برسیم و امروز نیز در مقابله با تهاجم فرهنگی باید بیش از آن زمان با همه امکانات بسیج شویم و به میدان بیاییم.

 

وی با اشاره به این که ما در کنار سپاه بوده و خواهیم بود، از فعالیت 26 روحانی در طرح هجرت سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این روحانیان با سپاه و پایگاه های بسیج و حلقه های صالحین همکاری دارند.  

 

وی همچنین از برگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه های شهرستان کاشان خبرداد و یاد آورشد: گفتمان های دینی با موضوعات مختلف از سوی اداره تبلیغات اسلامی در مدارس و دانشگاه هادرحال انجام است./1307/پ202/ب4 

ارسال نظرات