۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۳۲۳۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

تفکر بسیج مهم ترین عامل پویایی و رشد نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که تفکر بسیجی زنده، بالنده و پویا است، گفت: بسیج بزرگترین سرمایه نظام اسلامی محسوب می شوند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع کارکنان بسیجی این اداره کل ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج با بیان این که بسیج یک سرمایه برای نظام اسلامی به شمار می رود، افزود: همه در شگفت تدبیر بزرگ امام راحل هستند که نظام را با پشتوانه بسیج بیمه کردند.

 

وی افزود: دنیا در تعجب است که چگونه این دور اندیشی امام راحل توانست انقلاب اسلامی را با همه مشکلات و فراز و نشیب ها در گردنه های سخت عبور داده و حفظ کند تا همچنان رو به پیشرفت و قدرت باشد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که همه این ها نشان دهنده گره خوردن نظام با بسیج است، اذعان کرد: بسیج به‌عنوان یک فرهنگ، اندیشه، سرمایه و پشتوانه فکری و فیزیکی محسوب می‌شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از بسیج به عنوان پشتوانه بزرگ فکری نظام اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج به تعبیر حضرت امام و بزرگان انقلاب اسلامی همان شجره طیبه است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با تاکید بر این که همه طبقات جامعه بسیجی هستند، تصریح کرد: اگر کسی بسیجی نباشد و تفکر بسیجی نداشته باشد متعلق به امت و ملت این جامعه اسلامی نخواهد بود زیرا این ملت دارای روحیه و افکار بسیجی هستند.

 

وی اضافه کرد: در همه بخش های جامعه در لباس های مختلف نظامی، روحانی و بازاری در معنای عام همه بسیجی هستند چرا که آنها در تفکر عمومی مشترکند. نکته حائز اهمیت این است که این تفکر همچنان باید زنده بماند چراکه یادگار حضرت امام و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 

حجت‌الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که تفکر بسیحی باید زنده، بالنده و روبه رشد بماند و به مسیر خود ادامه دهد، افزود: همه باید برای رشد و شکوفایی بسیج کمک کنند، بسیج متعلق به هیچ طیف و گروهی نیست بلکه سرمایه ای همیشگی برای نظام اسلامی است.

 

وی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس با حضور گسترده و بی نظیر نیروهای بسیج به پیروزی رسید، گفت: نظام اسلامی نیز در سال های گذشته با بهره گیری از پشتوانه این تفکر ارزنده توانست به قدرتی اثرگذار در منطقه تبدیل شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که گردنه های سخت انقلاب اسلامی را بسیج توانست میدان داری کند، ادامه داد: در برابر منافقان، گروه های منحرف، فتنه و جریان های خطرناک و بسیار پیچیده و مورد حمایت آمریکا بسیج توانست در برابر آنها ایستادگی کرده و مقاومت کند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که نظام اسلامی با حضور بسیج توفیقات فراوانی به دست آورده است و امیدواریم که این تفکر و اندیشه را بتوانیم حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: بهترین راه مقابله با توطئه و هجمه های دشمنان نظام تفکر بسیج است.

 

حجت‌الاسلام ولی نژاد با بیان این که مقام معظم رهبری از ابتدا تاکنون به موضوع دفاع، نقش و حضور بسیج سفارش جدی داشته و دارند، یادآور شد: هفته بسیج هفته همه ملت ایران، شهدا، رزمندگان ایثارگران و همه طبقات اسلامی است.

 

وی با تاکید بر این که بسیجیان می دانند که در این کشور یک حرف حجت و ملاک است که آن رهنمودهای مقام معظم رهبری است، افزود: بسیج بزرگترین پشتوانه و مدافع انقلاب و ولایت است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات