۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۳۲۳۸۵

همایش «منشور عزت» در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف زنجان از برگزاری همایش منشور عزت در زنجان خبر داد و گفت: در این همایش از خانواده های معظم شهدا تقدیر به عمل خواهد آمد.
حجت الاسلام خدابنده لو

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به زحمات و ایثارگری های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خانواده‎های معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

وی در ادامه با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از کشور خاطرنشان کرد: با توجه به این که ایثارگران عزیز زحمات بسیاری را در راه پاسداری از وطن اسلامی خود متحمل شده اند بر همگان واجب است که این اقدام شهدا را ارج نهاده و قدردان آن باشند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان در ادامه از برگزاری همایش بزرگ منشور عزت در زنجان خبر داد و گفت: همایش منشور عزت امروز در زنجان با حضور خانواده های معظم شهدا و عموم مردم ولایتمدار زنجان در شهرستان پری برگزار خواهد شد.

این مسؤول در ادامه تصریح کرد: اداره کل اوقاف استان زنجان به رسم ادب و پاسداری از خون شهدا، مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا را در همایش منشور عزت با حضور جمعی از مسؤولان استانی انجام خواهد داد.

حجت الاسلام خدابنده‌لو در ادامه با اشاره به تشریح خطبه امام سجاد (ع) در این همایش تأکید کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌‎بینی شده برای اجرا در همایش منشور عزت، تشریح خطبه امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) در کوفه و شام همچنین قرائت قرآن، خطبه خوانی و مدیحه سرایی است.

وی در پایان با دعوت از مردم برای حضور پر شور در این همایش گفت: امیدواریم که مردم شهید پرور زنجان با حضور گسترده خود در همایش منشور عزت که با حضور شعرای آئینی، شعار «لبیک یا حسین » و «لبیک یا زینب» نیز سر داده خواهد شد، مجلس باشکوهی را برای شهدا رقم بزنند. /949/ت302/ب

ارسال نظرات