۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۳۲۴۰۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

پیشرفت انقلاب اسلامی در گرو رشد نیروی بسیج است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توانایی بسیج و کارساز بودن تفکر بسیجی در عرصه های گوناگون گفت: در این راستا دشمنان به دنبال تضعیف نیروی بسیجی در جامعه هستند.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی‎داشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج نیرویی قدرتمند و موفق در عرصه های گوناگون نظام است.

وی با بیان این که بسیجیان در فرهنگ سازی، شکل گیری و پیشرفت نظام اسلامی نقش مؤثری دارند، عنوان داشت: دشمنان اسلام برای تضعیف ارزش های اسلامی به دنبال کم رنگ کردن تفکر بسیجی در جامعه هستند.

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: دشمنان اسلام با ارزش ها و توانایی بسیج به خوبی آشنا هستند و به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

وی شجاعت و شهامت را از شاخصه های بسیج دانست و خاطرنشان کرد: نیروی بسیجی و تفکر بسیجی مقتدرانه در برابر توطئه های دشمنان خواهد ایستاد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه گسترش، تقویت و تبیین تفکر بسیجی را بسیار مهم بیان کرد و خاطرنشان کرد: نقش حوزه های علمیه، اساتید حوزه و دانشگاه در راستای تبیین تفکر بسیج در جامعه به ویژه بین نسل جوان بسیار اثر گذار و مفید است.

رشد انقلاب اسلامی در گرو رشد نیروی بسیجی است

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به نقش بسیج در شکل گیری انقلاب بیان داشت: رشد و تداوم انقلاب اسلامی در گرو رشد نیروی بسیجی است.

وی در ادامه آینده نگری را از وظایف مهم بسیج دانست و افزود: بسیج با آینده نگری باید از دستاوردهای انقلاب به خوبی محافظت کند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که بسیج نهادی مردمی و قدرتمند است، یادآور شد: دشمنان باید توجه داشته باشند که برترین قدرت‌ها، قدرت مردم است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات