۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۳۲۴۹۶
با هدف تجلیل از تلاش های تبلیغی روحانیان؛

همایش هادیان نور در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات مازندران از برگزاری همایش هادیان نور با هدف تجلیل از چند دهه فعالیت تبلیغی روحانیان استان خبر داد.
مدير مرکز خدمات حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: از چند دهه فعالیت تبلیغی روحانیان باسابقه استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی با بیان این که این روحانیان عمری روضه خوان امام حسین(ع) و ذاکر مصائب اهل بیت(ع) بودند، افزود: این افراد اثرگذار جامعه اسلامی عمر خود را در عرصه تبلیغ اسلام ناب سپری کردند.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید تلاش های روحانیانی که عمری در عرصه تبلیغ دین تلاش و از خودگذشتگی کردند به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: این افراد در حال حاضر به دلایل مختلفی قادر به فعالیت تبلیغی نیستند و باید مشکلات مربوط به آنها رسیدگی شود.

 

حجت الاسلام فلاح ادامه داد: همایش تجلیل از خدمات علمی و تبلیغی این روحانیان با عنوان هادیان نور چهارشنبه این هفته در ساری برگزار خواهد شد.

 

وی از سخنرانی آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و همچنین حجت الاسلام ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در این مراسم خبر داد و گفت: این مراسم ساعت نه صبح پنجم آذر در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار می شود.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران از حضور 302 نفر از روحانیان و مبلغان باسابقه استان در همایش هادیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر روحانیان، خانواده های آنها نیز حضور دارند.

 

حجت الاسلام فلاح رسیدگی و رفع مشکلات این قشر زحمت کش و تلاش گر را امری ضروری دانست و تصریح کرد: در این همایش برخی از مسؤولان ارشد استانی به منظور رسیدگی به مشکلات روحانیان نیز حضور دارند./950/ت303/ب1

ارسال نظرات