۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۳۲۵۰۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نهادینه کردن تفکر بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، تحقق عملی اقتصاد مقاومتی را در گرو نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه دانست.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در همایش همایش مدیریت اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه است تا با الگوبرداری از روش بسیجی جامعه به اقتصاد پویا و فعال دست یابد.

 

وی از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کرد و افزود: اخلاص و خلوص بسیجیان در دوره های مختلف این انقلاب و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب بی مانند است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که حماسه آفرینی و فداکاری های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود، تصریح کرد: این نیروی خدوم و ارزشی در همه دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضوری ارزشمند داشته است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تفکر بسیج راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید ارزش های مختلف بسیج در جامعه متبلور شود و همگان با خدمات مختلف بسیج آشنا شوند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران ادامه داد: بسیج یکی از ماندگارترین یادگارهای امام راحل است که پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کرد و ترویج تفکر ناب بسیجی در جامعه امری ضروری در جهت شکست توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به حضور مقتدارانه بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، از دفاع مقدس به عنوان گنجینه تمام نشدنی یاد کرد و افزود: این دفاع مقدس با همت بسیجیان و جان برکفان دوشادوش سپاه و نظامیان مختلف به این جایگاه رسیده است که باید از گنجینه دفاع مقدس در جهت افزایش بصیرت افزایی مردم استفاده کرد و این گنجینه باید در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی با اشاره به پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گفت: تجربه 35 ساله این انقلاب نشان داد که با عزم ملی و مدیریت جهادی می توان بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه را مرتفع کرد.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: توطئه های مختلفی از ابتدای انقلاب در کشور اتفاق افتاده که خوشبختانه با ولایتمداری بسیجیان و حضور به موقع آنان در جامعه از بین رفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا نیز در این همایش بیان داشت: خوشبختانه در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی نیز بسیج با همه توان وارد شده و توانستیم در فعال کردن پروژه هاتی اقتصادی نیمه فعال سهم بسزایی داشته باشیم.

 

سرهنگ مرتضی رمضانی گفت: با نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه با همکاری بسیج ، تاکنون ده میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان در زمینه های پرورش ماکیان، ماهی و دامداری ارائه شده و خوشبختانه از رشد قابل توجهی در اشتغال زایی برخوردار بودیم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات