۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۲۳۲۵۴۹
استاد حوزه و دانشگاه:

علم و بصیرت عامل نجات هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، ‌گفت: علم به تنهایی کافی نیست و شیعه باید علم را همراه با بصیرت داشته باشد.
حجت الاسلام محمدعلي محمدي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام محمدعلی محمدی استاد حوزه و دانشگاه دوشنبه شب در مجلس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هیأت حضرت رقیه در مسجد نور کاشان، از خدا محوری به عنوان یکی از سه ویژگی یاوران امام حسین(ع) و امام زمان(عج) نام برد و با بیان این که اگر ما مجهز به این ویژگی باشیم هم دنیا و هم آخرت ما درست است افزود: عدم خدامحوری یکی از مهمترین مسائلی که باعث بروز تمامی دعواها و کشمکش های موجود در جهان است.

 

به گفته وی، خداجویی و خداطلبی و عبادت تنها کافی نیست چرا که صرف خداجویی و خداطلبی مانند عالم بدون عمل و جاهل است که شریک شیطان است، از این رو خیلی از عالمان بدون عمل شیطان هستند مانند آنهایی که در شبکه های ماهواره ای به نام اسلام بدترین ضربه را به اسلام می زنند.

 

این استادحوزه و دانشگاه یادآورشد: شمشیر یزید و شمشیر شمر فقط در کربلا و عاشورا نبوده است امروز نیز باید مواظب شبکه های ماهواره ای که توسط شمشیر یزدیان و شمرهای زمان این عالمان بی عمل به اسلام ضربه می زنند بود و آنها را شناخت.    

 

حجت الاسلام محمدی باتأکید بر شناخت شیطان های سفید گفت: باید هوشیار و مواظب بود شیاطین سفید نتوانند درقالب شبکه های‌ ماهواره ای مذهبی و با نام اسلام به داخل خانه قلب ها و حریم خانواده ها وارد و کانون خانواده رامتلاشی ‌کنند.

 

به گفته وی درهر خانه ای ماهواره باشد مُبلّغ ماهواره خواهد شد و به سراسر شهر سرایت خواهد کرد و به سرعت تمامی شهر  زیر پوشش این شیطان سفید که گام به گام انسان را به ورطه سقوط و نابودی می‌کشاند قرارخواهد داد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و برخی از سایت های اینترنتی منّورهای دشمن هستند که درمسیر راه ما قرار گرفته تا ما را جذب دام های خود کنند.

 

حجت الاسلام محمدی یادآورشد: دشمن وقتی از راه جنگ سخت 8 ساله و بعد از آن اعمال تحریم ها نتوانست خدشه ای به اسلام و نظام وارد کند امروز از راه تهاجم فرهنگی و شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی وارد مبارزه با اسلام و نظام اسلامی ایران شده است.

 

وی افزود: شیطان بزرگ دوست دارد ما در برابرش سجده کنیم و آنچه را که او دوست دارد انجام دهیم و حق نداشته باشیم از حق خود که انرژی صلح آمیزهسته ای است دفاع کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه از علم به عنوان دومین ویژگی یاران امام حسین(ع) و امام زمان(عج) نام برد و گفت: علم به تنهایی کافی نیست شیعه باید علم را همراه با بصیرت داشته باشد و علم و دانش و عبادت و شجاعت به تنهایی‌کافی نیست.

 

حجت الاسلام محمدی از شجاعت به عنوان سومین ویژگی یاران امام حسین(ع) و امام زمان(عج) نام برد و افزود: یاران امام حسین و امام زمان 300 نفر رزمنده در عملیات مرصاد بودند که با دشمن درگیرشدند و از این تعداد 100 نفر شهید و 100 نفر مجروح شدند اما 100 نفر باقیمانده سنگرها را حفظ کردند و دشمن را شکست دادند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات