۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۳۲۵۹۰
6 آذرماه برگزار می‌شود؛

تجلیل از نیم قرن مجاهدت امام جمعه سابق ارومیه

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از نیم قرن مبارزه خستگی ناپذیر حجت الاسلام و المسلمین حسنی امام جمعه سابق ارومیه برگزار می شود.
حجت الاسلام فخري

حجت ‌الاسلام سیدمحمد فخری، مشاور امور روحانیت استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در خصوص برگزاری همایش بسیج طلاب و روحانیان با محوریت تجلیل از نیم قرن مجاهدت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه، گفت: با توجه به فعالیت و تلاش‌های بی‌بدیل حجت الاسلام والمسلمین حسنی در طی بیش از 50 سال، مراسمی برای نکوداشت فعالیت‌های این انسان بزرگوار روز ششم آذر در سالن شهید چمران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مراسم با حضور مسؤولان استانی، علما و بسیجیان و قرائت پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام فخری، بنا شدن ساختمان‌های جدید حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در استان را از دیگر اقدامات ارزشمند دوران مدیریت حجت الاسلام والمسلمین حسنی عنوان کرد.

 

وی شجاعت را از دیگر ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی دانست و گفت: وی در زمان مبارزه با رژیم طاغوت و انقلاب همواره با شجاعت در صحنه حاضر می‌شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد حجت الاسلام والمسلمین حسنی امرار معاش کردن با کشاورزی است که از آغاز طلبگی تا امروز در این زمینه فعالیت کرده و علاقه داشتند./936/ت303/ب4

ارسال نظرات