۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۳۲۶۷۰
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی:

روحانیان عقیدتی سیاسی ناجا رهرو راستین خط ولایت هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: روحانیان فعال در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا رهروان راستین خط ولایت بوده و تاکنون نیز نقش مؤثری در ارتقای بعد دینی نیروهای نظامی داشته اند.
روحانيان عقيدتي سياسي ناجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام علی موسی زاده، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی عصر سه شنبه در نشست کارکنان فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان خراسان شمالی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از تعامل موجود بین روحانیان و فرماندهان نظامی و انتظامی در استان خراسان شمالی قدردانی کرد.

وی با بیان این که در این استان فرماندهان نظامی و انتظامی روحانیان و مبلغان دینی را هم مسیر و همراه خود می دانند، اظهار داشت: روحانیان فعال در بخش های نظامی و انتظامی خراسان شمالی نیز تعامل خوبی با فرماندهان نیروهای مسلح داشته و فضایی که در بین کارکنان انتظامی استان خراسان شمالی حاکم است، فضایی همراه با همدلی، محبت و دلسوزی است.

حجت الاسلام موسی زاده اضافه کرد: روحانیان فعال در عقیدتی سیاسی ناجا به همراه دیگر کارکنان و نیروهای نظامی برای یک سازمان اسلامی و در جهت تعالی معنوی این نهاد فعالیت می کنند.

به گفته وی روحانیان فعال در سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رهروان راستین خط ولایت بوده و تاکنون نیز نقش مؤثری در ارتقای بعد دینی نیروهای نظامی داشته اند.

حجت الاسلام موسی زاده تصریح کرد: روحانیان و مبلغان دینی فعال در بین نیروهای نظامی و انتظامی استان خراسان شمالی نیز افرادی متدین، کارآمد و پرتلاش هستند که همواره دغدغه ارتقای ارزش های اسلامی در جامعه هدف خود را دارند.

وی اضافه کرد: با تلاش روحانیان فعال در نیروی انتظامی استان خراسان شمالی و نیز همراهی و همکاری فرماندهان انتظامی، خراسان شمالی در سال 92 در حوزه برگزاری دوره های بصیرت افزایی رتبه پنجم کشوری را کسب کرد که این موفقیت ناشی از خدمت صادقانه و ارادت ویژه کارکنان نظامی و انتظامی این استان به ولایت فقیه است.

حجت الاسلام موسی زاده با اشاره به این که آشنا کردن عوامل انتظامی با مسائل دینی، تقویت پایه ایمان، معنویت و اخلاق در کارکنان از جمله وظایف عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی محسوب می شود، اظهار داشت: رعایت تقوا و ولایت مداری و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز دست یابی به موفقیت در عرصه های مختلف به شمار می رود و خوشبختانه نیروهای نظامی و انتظامی استان و کشور اهتمام کاملی به این موارد مهم دارند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با بیان این که این استان یکی از امن ترین استان های کشور محسوب می شود، افزود: این موضوع نشان دهنده اقتدار فرماندهی نیروی انتظامی و مرزبانی این استان است.

حجت الاسلام موسی زاده داشتن روحیه جهادی و بسیجی را دو عامل مهم برای موفقیت در حوزه های مختلف دانست و تصریح کرد: بدون شک امنیت موجود در مرزهای استان خراسان شمالی و نیز سایر نقاط کشور هم مرهون روحیه جهادی و بسیجی مرزبانان و نیروهای نظامی و انتظامی کشور است./9314/پ202/ب

ارسال نظرات