۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۳۲۷۴۳

نفرات برتر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات اسامی نفرات برتر سی و هفتمین دوره مسابقات شهرستانی حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم را اعلام کرد.
نفرات برتر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات اعلام شد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی، حجت الاسلام علی بگ مراد، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات اسامی نفرات برتر سی و هفتمین دوره مسابقات شهرستانی حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم را اعلام کرد.


حجت الاسلام بگ مراد گفت: این دوره از مسابقات 23 آبان ماه در دو بخش خواهران و برادران در شهرستان محلات برگزار شد.


وی در ادامه با معرفی اسامی نفرات برگزیده در بخش های مختلف تصریح کرد: در بخش برادران و در رشته قرائت زیر 16 سال، محسن رحیمی و مهدی نوری رتبه های اول و دوم را به دست آوردند.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات فزود:در قرائت بالای 16 سال نیز عباس حیری، قاسم رسولی و مجتبی ایرجی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


حجت الاسلام بگ مراد بیان کرد: در حفظ یک جز زیر 16 سال و حفظ 10 جز نیز به ترتیب محمدطه فرخ زاد و مرتضی رحمانی رتبه های اول این دو رشته را به دست آوردند.


وی خاطرنشان کرد: در حفظ 5 جز بالای 16 سال سید پدرام موسوی، علی اصغر رضایی و محمدعلی رحیمی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در حفظ 5 جز زیر 16 سال نیز معراج رضایی رتبه اول را به دست آورد.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه محلات در بخش دیگری از صحبت های خود اسامی نفرات برتر رشته ترتیل برادران بالای 16 سال را اعلام و بیان کرد: سید بنیامین میری، محمدحسن رحیمی و رسول قنبری به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم این رشته شدند و در رشته ترتیل زیر 16 سال نیز محمد رجبی رتبه برتر را کسب کرد.


حجت الاسلام بگ مراد با بیان اسامی نفرات خواهران برگزیده در رشته های مختلف گفت: در رشته قرائت زیر 16 سال فاطمه شفیعی رتبه اول را به دست آورد و در قرائت بالای 16 سال نیز فاطمه عبدالحمیدی، فاطمه قربانپور و زهرا دارابی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


وی اظهار داشت: در رشته های حفظ 20 جز و حفظ 10 جز خواهران هم زینب رضایی و اعظم عبادی به ترتیب رتبه های اول هر رشته را کسب کردند.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه محلات با اشاره به اسامی نفرات برتر حفظ 5 جز افزود: عابدینی، انسیه هندی و زهرا آقاگلی رتبه های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.


حجت الاسلام بگ مراد در پایان خاطر نشان کرد: در رشته ترتیل نیز عاطفه عبدالحمیدی، نفسیه رضایی و فاطمه گلبن ثانی رتبه های اول تا سوم این رشته را به دست آوردند./828/د102/ب

ارسال نظرات