۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۳۲۷۶۱
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبرداد؛

برگزاری کارگاه تخصصی روش بیان احکام ویژه طلاب لرستانی

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان از برگزاری کارگاه تخصصی روش بیان احکام و شیوه محاسبه خمس ویژه طلاب لرستانی خبر داد.
کارگاه آموزشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، ظهر امروز، در جمع اصحاب رسانه با گرامی‎داشت هفته بسیج گفت: کارگاه تخصصی روش بیان احکام و شیوه محاسبه خمس ویژه طلاب لرستانی در حوزه علمیه این استان برگزار می شود.

وی با بیان این که این کارگاه آموزشی به مدت یک روز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود، افزود: این کارگاه تخصصی 21 آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب سطوح عالی حوزه و مبلغان هجرت بلند مدت می توانند در کارگاه تخصصی روش بیان احکام و شیوه محاسبه خمس شرکت کنند.

وی با اشاره به حضور اساتید حوزه علمیه قم در برگزاری کارگاه تخصصی روش بیان احکام و شیوه محاسبه ویژه طلاب لرستانی عنوان داشت: این کارگاه یک روزه با سخنرانی حجت الاسلام علایی، از اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی را آشنایی طلاب بانحوه بیان احکام  و ارتقا توان تبلیغی آنان بیان کرد.

وی ارتقا توان تبلیغی طلاب را بسیار مهم دانست و یادآور شد: طلاب و مبلغان ادامه دهنده راه انبیا هستند و در راستای عرصه تبلیغ باید آگاهی و توان تبلیغی خویش را افزایش دهند.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: تقویت و پشتیبانی دانش‌های علمی و مهارتی مبلغان، زمینه ساز و از ضرورت های اساسی در تبلیغ اثربخش است. 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان ابراز داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی برای طلاب نقش بسزایی در ارتقای سطح کمی و به ویژه کیفی در تبلیغ دارد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات