۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۳۲۷۸۴

اجتماع بزرگ «شکوه مقاومت» در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان " شکوه مقاومت" با حضور گردان های ناحیه بسیج غدیر، ولایت، امامت، خانواده های شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی در تبریز برگزار شد.
همايش بزرگ بسيجيان در تبريز همايش بزرگ بسيجيان در تبريز همايش بزرگ بسيجيان در تبريز همايش بزرگ بسيجيان در تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در تبریز که همزمان با پنجم آذر سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: جنگ هشت ساله ملت ایران در مقابله با تجاوز نظامی دشمن بعثی، جنگی نابرابر و در واقع تقابل حق و باطل بود.


وی با بیان این‌که صدام به نیابت از استکبار جهانی در آن حضور یافته بود و با این‌که مجهزترین ارتش در زمان خود را داشت، نتوانست در برابر اراده پولادین بسیجیان کاری از پیش ببرد، خاطرنشان کرد: جریان مقاومتی که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشت امروز الگویی برای عدالت‌خواهان در اقصی نقاط جهان است.


سردار کریمیان با تأکید بر این‌که رسالت امروز بسیجیان تولید علم، جنبش نرم افزاری و تزکیه نفس برای ارتقای جایگاه ایران در جهان است، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی از یک سو محاصره اقتصادی را در دستور کار قرار داد و از سوی دیگر با تحریک صدام جنگی فرسایشی برای پیشبرد اهداف خود به راه انداخت.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران بدون تکیه به شرق و غرب واقع شد، گفت: امروز نیز نظام ولایی ایران بدون تکیه بر قدرت های شرقی و غربی درصدد احیای حقوق خود بر آمده است، چراکه انقلاب اسلامی از جنس انقلاب حسینی و نهضت رهایی بخش عاشوراست، شرافت و قداست ملت ایران نیز نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است.


فرمانده سپاه عاشورا از بسیج به عنوان نیرویی بی ادعا نام برد که با تمام وجود وارد میدان شده و جان خود را همچون دوران دفاع مقدس با خدای خود معامله کردند و اظهار داشت: بسیج امروز به الگویی ارزشمند تبدیل شده است، نمود عینی و آشکار بسیج در مقابله با استکبار را در کشورهای سوریه، لبنان، بحرین و عراق مشاهده می کنیم که این همان وعده امام راحل بر صدور انقلاب اسلامی است.


وی با تأکید بر این‌که بسیجیان در ولایت پذیری و اطاعت از فرمانده کل قوای خود به عنوان الگو در جهان معرفی شده اند، گفت: بسیجیان آذربایجان شرقی همچون سال های دوران دفاع مقدس امروز نیز در عرصه جنگ نرم با قدرت تمام حاضر شده و با آمادگی تمام از ارزش ها و اصول انقلاب و اسلام دفاع می کند.


سردار کریمیان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تیزبینی و دوراندیشی خود سازمان بسیج را در ایران بنیان نهاد تا امروز این نیروی مردمی به یکی از بزرگترین نیروهای مردمی در جهان تبدیل شود که آثار و برکات آن در طول سال های اخیر در حوزه های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و بهداشتی و درمانی به وضوح قابل مشاهده است./935/پ202/ب3

ارسال نظرات