۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۳۲۷۹۰

اجتماع بزرگ بسیجیان زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: مأموریت اصلی بسیج مقابله با استکبار جهانی و آماده‌کردن توده‌های مردمی در این جهت است.
اجتماع بسيجيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سیدحسن مرتضوی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اجتماع بزرگ بسیجیان زاهدان که در پنجم آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلی قدس این شهر برگزار شد، گفت: بسیج برپاکننده ارزش‌های اصیل اسلامی و انسانی و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به برکت تفکر بسیجی در اوج قرار دارد تک تک بسیجیان با آمادگی کامل با غیرت در همه صحنه‌ها حاضر هستند، تفکر بسیجی زمینه ساز عدالت اجتماعی است، اگر از تفکر بسیجی دور شویم در دام استکبار جهانی سقوط خواهیم کرد.

مرتضوی تأکید کرد: مأموریت اصلی بسیج مقابله با استکبار جهانی و آماده‌کردن توده‌های مردمی در این جهت است در همین راستا بسیجیان با پیروی از فرمان ولایت و با تمام قدرت در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده‌اند.

 محسن اکبری جانشین فرمانده سپاه سلمان نیز در این مراسم ضمن خوشامدگویی به بسیجیان تصریح کرد: در پنجم آذر سال 58 فرمان مقدس تشکیل بسیج از زبان انسانی مقدس چون امام خمینی(ره) جاری شد که این فرمان تبدیل به راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران شد و انقلاب را بیمه کرد، با این فرمان راهبردی توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان ناکام مانده است.

وی با اشاره به حضور اعضای گردان‌های بسیج اعم از امام حسین(ع)، بیت المقدس، عاشورا، کوثر و الزهرا و سرگروه‌های صالحین در این تجمع اظهار داشت: حضور اقشار مختلف بسیج اعم از شیعه و سنی در این اجتماع با عظمت برای این است که پیام بسیج را به دوست و دشمن برسانیم و این پیام چیزی جز مقابله ایستادگی در برابر دشمنان در سایه اسلام عزیز و ولایت فقیه نیست./831/پ202/ب 

ارسال نظرات