۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۳۲۷۹۱
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

امام با تشکیل بسیج، بهترین شیوه را برای دفاع از کشور طرح‌ریزی کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه امام راه دفاع از انقلاب و کیان این ملت را در بسیج جست‌وجو کردند، گفت: ما باید وفاق و همدلی را پیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم و نگاه حزبی به بسیج و نظام را کنار بگذاریم.
آيت الله سليماني، نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در اجتماع بزرگ بسیجیان زاهدان که پنجم آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلی قدس این شهر برگزار شد، گفت: امروز جایگاه اسلام در جهان به گونه‌ای است که دشمنان با کمک‌های مالی و تسلیحاتی خود، عده‌ای تروریست وهابی را به جان کشورهای مسلمان انداخته‌اند.

 

وی تصریح کرد: امام در حالی فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند که هنوز تأمین عناصر خود فروخته برای خرابکاری در ایران سازمان یافته نبود و هنوز گروه‌های مخفی و علنی برای از بین بردن خادمان و تأثیرگذاران نظام شکل جدی نگرفته بود؛ ایشان پیش‌بینی کرده بود که ما مورد هجمه وسیع استکبار قرار خواهیم گرفت و با خطرات جدی مواجه خواهیم شد.

 

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: امام راحل با تشکیل بسیج، بهترین شیوه را برای دفاع از کشور طرح‌ریزی و راه دفاع از انقلاب و کیان این ملت را در بسیج جست‌وجو کردند.

 

وی افزود: بسیجیان بودند که از وجب به وجب این خاک در برابر صدام حراست کردند؛ صدامی که بر این باور بود که تنگه هرمز را به راحتی فتح خواهد کرد و حتی استاندار و فرماندار برای خوزستان تعیین کرده بود، این بسیج بود که در شورش‌های کردستان، خوزستان و بلوچستان از نظام دفاع جانانه‌ای کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: ما باید وفاق و همدلی را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم و نگاه حزبی به بسیج و نظام را کنار بگذاریم؛ زیرا بسیج متعلق به حزب خاصی نیست./831/پ202/ب4

ارسال نظرات