۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۳۲۸۲۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

پاسداری از انقلاب تنها در سایه بسیج محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صیانت و پاسداری از انقلاب را تنها در سایه بسیج محقق دانست و گفت: این انقلاب به عنوان یک امانت تنها در سایه بسیج از خطرات و آسیب‎ها مصون خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در «اجتماع بزرگ بسیجیان» استان به مناسبت 5 آذرماه، با گرامیداشت سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تأسیس بسیج، این اجتماع بزرگ را لبیک گویی، پایداری و تجدید عهد و پیمان دوباره با امام راحل عظیم الشأن دانست.
 
امام جمعه شهرکرد بسیج را حافظ انقلاب و نظام عنوان و تصریح کرد: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) شکل گرفت تا اقتدار و عزت در این نظام حاکم شود و آحاد جامعه دست در دست هم در سایه فرهنگ و تفکر بسیج از انقلاب صیانت کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: بسیجیان در این روز با امام خود عهد دوباره خواهند بست و اجازه نخواهند داد اهداف و آرمانهای امام و انقلاب مخدوش و کم رنگ شود.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صیانت و پاسداری از انقلاب را تنها در سایه بسیج محقق دانست و گفت: این انقلاب به عنوان یک امانت تنها در سایه بسیج از خطرات و آسیبها مصون خواهد ماند.
 
این مقام مسؤول با تبریک سوم صفر میلاد امام باقر(ع)، دانشگاه این امام همام را سرشار از آموزه‌های اسلام ناب دانست و خاطرنشان کرد: امام باقر(ع) در دانشگاه خود آموزه‌هایی را برای بشریت به ارمغان آورد که به معنای واقعی ظرفیت تمام اسلام را زنده کرد.
 
وی به تبیین ویژگی اسلام واقعی از زبان امام باقر(ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: به فرموده امام باقر(ع) اسلام بر پایه نماز، روزه، زکات، حج و مهمترین آن ولایت استوار است.
 
رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که ولایت، متصل کننده دانههای تسبیح احکام الهی است، تصریح کرد: اگر ولایت نباشد احکام الهی همچون دانه‌های پراکنده تسبیح جدا از هم خواهد بود و هیچ معنا و مفهومی پیدا نمیکند.
 
امام جمعه شهرکرد، ولایت را تنها شاخص و معیار برای سنجش اسلام ناب دانست و گفت: آن کسانی که از اسلام آمریکا دم می‌زنند و می‌کوشند کشور و مملکت را وابسته به بیگانه کنند، ولایت ستیز و ولایت گریز هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام، اطاعات از فرامین رهبری را حرکت در مسیر اسلام ناب دانست و تصریح کرد: فرهنگ، خواسته‌ها و انتظارات و مواضع امام راحل از ملت و مردم مشخص و روشن است و اگر مواضع امام نیاز به تفسیر داشته باشد، مفسر کلام ایشان تنها رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که مواضع امام خمینی(ره) را باید در سخنان رهبری جستجو کرد نه در تفسیر برخی افراد منفعت طلب و سودجو، تصریح کرد: حجت و میزان اصلی برای تفسیر مواضع امام، رهبر معظم انقلاب است.
 
این مقام مسؤول با بیان این که مواضع و بیانات رهبری در همه امور روشن و برای همگان حجت است، به موضع گیری‌های شفاف رهبری در مسأله مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: رهبری بارها فرموده‌اند که ما دست از مسائل هسته‌ای برنخواهیم داشت؛ چرا که حق مسلم ملت ایران است./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات