۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۳۲۸۲۶
رادیو معارف تبیین می‌کند؛

منش اقتصادی امام موسی کاظم

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «درگه حاجات» به مناسبت شب میلاد خجسته امام موسی کاظم(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود؛ در این برنامه حجت الاسلام سید بهاءالدین ضیایی کارشناس معارف قرآن به بررسی سیره و منش اقتصادی آن حضرت می‌پردازد.
توسل در راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با شب میلاد با سعادت هفتمین امام همام حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، ویژه برنامه زنده «درگه حاجات» با هدف بیان سیره آن حضرت پخش می‌شود.

 

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سید بهاءالدین ضیایی کارشناس معارف قرآن به بررسی سیره و منش اقتصادی امام موسی کاظم علیه السلام از جمله اصول کلی حاکم بر سیره اقتصادی امام با نگاهی به سیاست سخت‌گیرانه اقتصادی حکومت عباسی، منابع مالی آن حضرت، موقوفات و هدایا، وضعیت مالی و معیشتی امام، سیره ایشان در عرصه تولید، برنامه‌ریزی اقتصادی امام، حمایت از تولیدکنندگان، سیره آن حضرت در مخارج زندگی، اعتدال ایشان در مصرف، رعایت شئون اجتماعی افراد در امور اقتصادی، اصلاحات اقتصادی امام و مبارزه با احتکار، قمار، سرقت، رشوه‌خواری و ... خواهد پرداخت.

 

ویژه برنامه زنده «درگه حاجات» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیر تهیه کنندگی حمید علیخانی و گویندگی رضا حبیبی شنبه 8 آبان 93 از ساعت 19:30 روی آنتن رادیو معارف خواهد رفت. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «درگه حاجات» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات