۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۳۲۸۳۹
معاون آموزش و تربیت سپاه:

دشمنان از تفکر ولایی بسیجیان واهمه دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و تربیت نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: بسیج همواره در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده و راز ماندگاری آن پیوند با فرهنگ عاشوراست.
سردار علي‌اکبر پورجمشيديان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون آموزش و تربیت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان میانه با تأکید بر این‌که دشمنان از تفکر ولایی بسیجیان واهمه دارند، اظهار داشت: مشکلات کشور فقط با تفکر و فرهنگ بسیجی حل می شود.


وی با بیان این‌که عزت و اقتدار کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس مرهون مجاهدت و از خودگذشتگی بسیجیان پیرو راه امام بود، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی جوانان پاک و برومندی که تربیت یافته مکتب امامت و ولایت بودند، عازم جبهه ها شده و با ایثار و فداکاری به حفظ و حراست از مرزهای کشور پرداختند.


سردار پورجمشیدیان با تأکید بر این‌که تنها با روحیه ایمان بسیج و اعتقاد به نصرت الهی توانستیم مقابل دشمن بعثی پیرو باشیم، افزود: به رغم کمبود تجهیزات و امکانات نظامی، بسیج با حضور مقتدرانه و طی آموزش های لازم این آمادگی را یافت که در جنگ تحمیلی به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کند.


معاون آموزش و تربیت نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان این‌که شجره طیبه بسیج از بناهای با برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی است، گفت: بسیج همواره در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده و راز ماندگاری آن پیوند با فرهنگ عاشوراست، تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ سرخ حسینی و سبز مهدوی است.


سردار پورجمشیدیان با بیان این‌که بسیج مولود انقلاب اسلامی و تفکر ارزشمند امام بزرگوار است که با همراهی این تفکر با انقلاب اسلامی دنیا در چند دهه اخیر تحولات چشمگیری را شاهد بوده است، افزود: بسیج نیروی بازدارنده فوق‌العاده در نظام اسلامی و مانع هر نوع تهدید نظامی جدی است.


وی داشتن بصیرت، تقویت آمادگی‌ و ارتقای سطح معنویت را از شرایط لازم برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان دانست و افزود: حاکمیت تفکر بسیجی در دوران سازندگی منجر به عمران و آبادانی نسبی کشور شد و اکنون نیز برای دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت باید تفکر بسیجی غالب باشد.


معاون آموزش و تربیت سپاه با بیان این‌که دشمن از تفکر و فرهنگ بسیجی و اصل ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران واهمه دارد، تصریح کرد: صیانت از تفکر و فرهنگ بسیج وظیفه ای همگانی است، چراکه بسیج مکتبی ترین و مردمی ترین نهادی است که عامل عزت و اقتدار و امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.


سردار پورجمشیدیان با تأکید بر این‌که باید قدر نعمت بسیج را بدانیم، گفت: بر همه بسیجیان مخلص نظام وظیفه است تا از محوریت و ستون اصلی انقلاب که همان ولایت فقیه است، با بصیرت کامل حفاظت کنند، چراکه مهم‌ترین هدف امروز دشمنان تزلزل در جایگاه و شأن ولایت فقیه و رهبری نظام است./935/پ202/ب3

ارسال نظرات