۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۳۲۹۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر:

تفکر بسیج راه مقابله ملت های آزاده در برابر نظام سلطه است

خبرگزاریز رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپا بهشهر از بسیج به عنوان یک فرهنگ متعالی و اصیل یاد کرد و افزود: امروز فرهنگ بسیج مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در سایر کشورهای جهان نیز ایده آفرین بوده است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام شعبانعلی نوذری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر، امروز در نشست بصیرتی بسیجیان در بهشهر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری بسیج به فرمان امام خمینی(ره) از معجزات بزرگ الهی بود و باید قدر این نعمت را بدانیم.

 

وی با بیان این که بزرگترین موفقیت ها با کمترین امکانات اما با ایمان و اراده راسخ صورت گرفته است، اظهار داشت: بسیجیان باید با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره برداری بهینه از آن ها در جهت تعالی بخشی به نظام تلاش کنند.

 

حجت الاسلام نوذری افزود: بسیج شجره طیبه است که از سوی معمار معظم انقلاب نهادینه شده، و امروز به بار نشسته است و همگان زیر سایه سار امنیت آن به سر می برند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپا بهشهر از بسیج به عنوان یک فرهنگ متعالی و اصیل یاد کرد و افزود: امروز فرهنگ بسیج مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در سایر کشورهای جهان نیز ایده آفرین بوده است.

 

وی افزود: پیشرفت هایی که امروز در عرصه‌های مختلف کشور مشاهده می‌شود بازده تفکر و روحیه بسیجی است و این دیدگاه فرصت مغتنمی است تا همه بخش های کشور با بهره گیری از این تفکر در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر، جنگ نرم را جبهه اصلی فعالیت‌های امروز بسیج دانست و گفت: نقشه مهمی که دشمن به شدت روی آن سرمایه گذاری کرده است زدودن هویت دینی نسل جوانان از طریق هجمه های فرهنگی است که باید با تفکر بسیج مانع از تحقق توطئه های دشمنان شد.

 

حجت الاسلام نوذری ادامه داد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی در صدد هستند تا بسیج را از درون تهی کنند و به همین دلیل همه بسیجیان باید با بصیرت که لازمه کار بسیج است فعالیت کرده و از ناهنجاری های مختلف در جامعه جلوگیری کنند.

 

وی با بیان این که بسیج نیروی کارآمد کشور است که در همه میدان ها و عرصه های مختلف بی منت و صادقانه حضور پیدا می کند، ادامه داد: استقلال، امنیت و آرامش کشور در گرو تعهدات و آمادگی کامل بسیج و حضور به موقع این نیروی خدوم و مردمی در صحنه است که توطئه بیگانگان را خنثی کرده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر، مردمی بودن، پیروی از ولایت فقیه، پویایی، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر، ترس و هراس نداشتن از دشمن و زمان شناس بودن را از مهم ترین شاخصه های تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه برشمرد.

 

حجت الاسلام نوذری با بیان این که نوآوری و خلاقیت زاییده ذهن و تفکر بسیجی است، اظهار داشت: بسیجیان امروز تلاش می کنند تا در هر زمینه ای ابداع و خلاقیت داشته باشند و به عنوان نیرویی پربار و اثرگذار در صحنه های مختلف نقش آفرینی کنند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات