۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۳۲۹۵۰

نمایشگاه «غرب مروج جاهلیت مدرن» در تبریز برپا شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته بسیج نمایشگاهی با عنوان «غرب مروج جاهلیت مدرن» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در تبریز گشایش یافت.
نمايشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمایشگاه غرب مروج جاهلیت مدرن به همت پایگاه مقاومت شهید زبردست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به مدت 20 روز و تا پایان ماه صفر در ساعات اداری و بعد از ظهرها از ساعت 15:30 تا 17:30 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 


بنابر این گزارش، این نمایشگاه با هدف نشان دادن جلوه های دوران دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی و وظیفه ای که جامعه در سنوات آتی برعهده دارد با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برپا شد که بازدید از آن برای عموم علاقه‌مندان و شهروندان تبریزی آزاد است.

 


قاسم صمدیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان این‌که شجره طیبه بسیج با تفکر امام راحل شکل گرفت و با تربیت ایشان به نهالی وارسته تبدیل شد، اظهار داشت: بسیج مایه عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها شده است.

 


وی با بیان این‌که تقدیر از مجاهدت‌های بسیجیان کمتر کاری است که متولیان فرهنگی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: خداوند متعال به برکت خون شهیدان، انقلاب را از بزنگاه ها و بلایای متعدد رهانیده و در صورتی که روحیه بسیجی خود را حفظ و از ولایت فقیه پیروی کنیم از گذرگاه های آتی نیزعبور خواهد داد.

 


همچنین اکرم حضرتی، عضو شورای اسلامی تبریز و رییس کمیسیون فرهنگی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به مهندسی فرهنگی در کشور اظهار داشت: دشمنان با تمام امکانات از جمله سایت های مجازی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، هویت، فرهنگ و باورهای مردم را هدف گرفته اند.

 


وی با اشاره به این‌که باید مردم ایران مانند دوران دفع مقدس از هویت و مدنیت خود دفاع کنند، خاطرنشان کرد: خانواده های شاهد و ایثارگر پشتوانه محکم و مورد اعتمادی برای مردم و نظام هستند، که نقش مهمی در یاری مسؤولان نظام در رسیدن به اهداف انقلاب اسلاکمی دارند.

 


حضرتی در ادامه  از اختصاص یک‌هزار و 90 میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در بودجه سال آتی تبریز خبر داد و از دستگاه های اجرایی و خانواده های شاهد و ایثارگر درخواست کرد برنامه های فرهنگی و پیشنهادهای سازنده خود را به این شورا ارایه کنند و گفت: باید در عرصه فرهنگی از اقدامات جزیره ای اجتناب و با تعامل سازنده حرکت کرد.

 


سرهنگ محمدحسین احمدزاده، فرمانده بسیج کارمندی سپاه عاشورا نیز در سخنانی پشتیبانی مردمی و حضور بسیج در تمام عرصه ها را مایه پیروزی مردم ایران دانست و گفت: به برکت ولایت فقیه و حضور در صحنه بسیج حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی خود را از دست ندادیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات