۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۳۲۹۹۰
در قم برگزار شد؛

دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان افغانستان

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی اجتماعی پناهندگان افغانستان در قم برگزار شد و در این مراسم آیت الله عرافی، حجت الاسلام بنایی و دکتر ذوالفقاری نیز به ایراد سخن پرداختند.
پناهنده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی اجتماعی پناهندگان افغانستان پیش از ظهر در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد.

 

براساس این گزارش؛ در این مراسم آیت الله علیرضا اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه، حجت‌الاسلام علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور به ایراد سخن پرداختند.

 

عباس شیر محمدی مدیر کل امور اتباع خارجه استانداری قم، داناپالا نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران، نصیر احمد نور، سفیر کبیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران اسلامی و نصراللهی، معاون اجرایی اداره کل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

 

شیر محمدی‌‌، مدیر کل امور اتباع خارجه استانداری قم در سخنانی درباره محوریت مقالات ارائه شده برای این همایش اظهار داشت: آسیب‌ها زنان و خانواده، معضلات فرهنگی، اجتماعی و مسائل فرهنگی از جمله محور مقالات است.

 

وی افزود: تاکنون بیش از 40 مقاله به اداره کل اتباع و مهاجرین خارجه ارسال شده است و به سبب تقاضا افراد مهلت ارسال مقالات تا 20 آذر تمدید شده است./993/پ203/ف

ارسال نظرات