۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۳۲۹۹۹
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی شخصیتی کم نظیر است

خبرگزاری رسا ـ معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدتی همرزم حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی بودم و معتقدم او یک سردار ملی و شخصیتی کم نظیر است.
سردار ايزدي در مراسم نکوداشت حجت الاسلام حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار مصطفی ایزدی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور امروز در مراسم تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، مجاهد و نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی که در سالن همایش دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرموده‌اند که انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است، این انقلاب با سایر انقلاب‌ها و نهضت‌ها تفاوت بنیادین دارد، چون انقلاب روحانیت، معناگرایی، حسینی زیستن و چون امام حسین(ع) به شهادت رسیدن است.

 

وی افزود: امروزه بشر سرگشته از مکاتبات الحادی به دنبال نجات است، راه نجات و رهایی بشر و حیات بخشی به آن گسترش انقلاب اسلامی است که تفسیری روحانی از بشر دارد و به دنبال آزادی روحانی بشر است.

 

ایزدی انقلاب اسلامی را هدیه‌ای از سوی خدا به مردم مجاهد ایران دانست و ادامه داد: امام خمینی(ره) واسطه‌ای بود که این هدیه خدا را به مردم ایران و جهان رساند و آن هدیه انقلاب اسلامی است که زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان شده است.

 

وی به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اشاره و تصریح کرد: در مسیر انقلاب اسلامی نقش روحانیت از ارزش زیادی برخوردار است و روحانیت در عرصه‌های مختلف آوای انقلاب اسلامی را به اقصی نقاط جهان رساندند.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: روحانیت به خاطر سربلندی اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی خون مطهر خود را نثار کردند و ملت ایران را در مسیر سربلندی و سر افرازی قرار دادند.

 

وی به ابعاد شخصیتی حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی اشاره کرد و افزود: یکی از ره‌پویان صدیق راه انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی است که از ابعاد وجودی و شخصیتی مختلفی برخوردار است.

 

ایزدی با بیان بخشی از خاطرات همراهی‌ خود با حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، ادامه داد: مدتی همرزمش بودم و معتقدم ابعاد وجود این شخصیت کم نظیر است و او یک سردار ملی است و حتی بر مردم آذربایجان غربی بسیاری از صفات پسندیده این روحانی مجاهد پوشیده است./936/پ202/ب4

ارسال نظرات