۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۳۳۰۱۷
فرمانده سپاه بروجرد:

بسیج میدان‌دار عرصه مجاهدت است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه بروجرد با اشاره به حضور مؤثر بسیج در عرصه‎ها و صحنه‎های سرنوشت‌ساز انقلاب گفت: بسیج میدان‌دار عرصه مجاهدت است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد پاپی‌نژاد، فرمانده ناحیه سپاه مقاومت بروجرد، ظهر امروز، در گردهمایی فرماندهان پیشکسوت بسیجی با اشاره به این که بسیج نهالی بود که در ابتدای انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت، گفت: این نهال اکنون به درختی تناور و تنومند تبدیل شده است.

وی با بان این که بسیج میدان‌دار عرصه مجاهدت است، افزود: بسیجیان در راستای اشاعه شعائر دینی، آرمانها و ارزشهای ملی، اعتقادی و دیگر هنجارهای ارزشمند اجتماعی و فرهنگی اهتمام می ورزند.

پاپی نژاد جوانان و نوجوانان ولایی را ثمره بسیج دانست و بیان داشت: جوانان بسیجی سربازان جبهه جنگ نرم فرهنگی هستند.

وی دین‌محوری، حق‌گویی، کار مخلصانه و بیریا را از ویژگی های بسیج بیان کرد و گفت: بسیجیان ولایی و خداجوی در راستای عینیت بخشیدن به اهداف اسلام و انقلاب بی‌هیچ چشم‌داشتی جانانه در صحنه حضوری فعال دارند.

بسیج مطیع فرامین ولایت است

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت بروجرد با اشاره به این که مطیع فرامین ولایت و رهبری بودن از شاخصههای ملی است، بیان داشت: این شاخصه در بدنه بسیج به طور کمال تحقق یافته است.

وی در ادامه با بیان این که حرکت در راستای همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از دیگر ارکان فعالیت بدنه بسیج است، افزود: بسیج عزم خویش را در عرصههای اقتصادی و فرهنگی به کار بسته است.

پاپی نژاد خاطرنشان کرد: بسیج باید همواره برابر دسیسه های دشمن آگاه باشد و از طریق بصیرت افزایی ترفندهای دشمن را به موقع شناسایی کند./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات