۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۲۳۳۰۸۱
نماینده مجلس:

انقلاب با حمایت بسیج در بالاترین حد اعتلای خود حرکت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: تا مادامی که بسیج به عنوان یک حامی محکم انقلاب وجود دارد، این نظام در بالاترین حد اعتلای خود حرکت خواهد کرد.
نماينده مردم فريدن، فريدون شهر، بويين و مياندشت و چادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در حضور جمعی از بسیجیان، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج در همه ادوار به ویژه دوران دفاع مقدس حضور و نقش ارزشمند خود را به منصه ظهور گذاشته و دلاورانه با عزمی راسخ ایستادگی کردند.

 

 

 

وی افزود: امروزه نقش بسیج یک نقش غیرقابل انکاری است و مدیریت جنگ به لحاظ وجود تمام مشکلات و سختی هایی که داشت، جز با نفس مسیحایی بسیج و قهرمانی آن ها امکان موفقیت به هر نحوی وجود نداشت.

 

 

 

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث فتنه 88 هیچ کس نقش ارزنده بسیج غیر قابل انکار است، اگر بسیج نبود ممکن بود این فتنه به سبک و سیاق دیگری رخ نشان دهد.

 

 

 

اسفنانی با بیان اینکه هر کجا که رنگ بسیج کمرنگ دیده شود متأسفانه آسیب جدی است، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم در این نهاد، ورود در عرصه علم بود، مانخبگان بسیجی کمی در جامعه نداریم، نخبگانی که در بالاترین رتبه های علمی در دانشگاه ها و پژوهشکده هایی که در دنیا حرف اول را می زنند، مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

وی با تأکید بر این که الزاماً بسیجی کسی نیست که پرونده ای تحت عنوان سازمان بسیج داشته باشد، عنوان کرد: هر کسی که قدمی در راستای آرمان های انقلاب برداشت و کسی که ارزش نظام را حفظ کرد، بسیجی است.

 

 

 

نماینده مردم فریدن با بیان جایگاه ارزشمند این نهاد مقدس اضافه کرد: بسیج  این پیام خود را به دنیا اعلام کرده است که تا زمانی که بسیج هست انقلاب هم وجود دارد، تا زمانی که بسیج حامی نظام است این نظام در بالاترین حد اعتلای خود حرکت می کند.

 

 

 

وی در پایان با بیان این که ما اگر نقش و رسالت بسیج را مورد ارزیابی قرار دهیم، حراست و دفاع از انقلاب و کمک در جهت تثبیت و تبیین حقانیت نظام است، اذعان کرد: از این رو هر کسی صادقانه در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارد به عقیده من او یک بسیجی واقعی است./939/پ202/ب4

ارسال نظرات