۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۳۳۰۸۷
با حضور آیت الله صفایی بوشهری:

رزمایش 20 هزار نفری عاشوراییان الی بیت‌المقدس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رزمایش 20 هزار نفری عاشوراییان الی بیت‌المقدس سپاه شهرستان بوشهر در منطقه دلوار برگزار شد.
رزمايش بزرگ الي بيت المقدس در پادگان شهيد رستم پور اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، رزمایش 20 هزارنفری عاشوراییان الی بیت‌المقدس سپاه شهرستان بوشهر صبح امروز با حضور مسؤولان ارشد استان و بسیجیان، در منطقه دلوار برگزار شد.

 

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این رزمایش با تقدیر از بسیجیان که همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: امروز متعلق به صاحب عصر است که شما در این رزمایش الی بیت‌المقدس حضور دارید و از ولایت‌فقیه حمایت خواهید کرد.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: استان بوشهر در تاریخ ثابت کرده است که اگر نیروی بر این سرزمین نگاهی داشته باشد، چه ابرقدرت و چه ضعیف، در مقابل او می‌ایستند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: امروز جهان سلطه در عرصه‌های نظامی و سیاسی تن به عقب نشینی می هند، نشان از ایمان و حمایت‌های مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه بوشهر گفت: بسیجیان استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس چه در زمین و چه در دریا و هوا، ولایت مداری خود را ثابت کرده‌اند و سابقه‌ای درخشان در تاریخ ثبت کرده‌اند و همانند شمشیری بران در مقابل دشمنان هستند.

 

وی تأکید کرد: ما امروز در سرزمین رئیسعلی دلواری به رهبر معظم انقلاب قول می‌دهیم تا آخرین قطره خون خود، در کنار او خواهیم ماند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بسیجیان استان بوشهر نماد ولایت مداری و خط مقدم دفاع مقدس در جنوب ایران بوده است.

 

سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این رزمایش گفت: رزمایش پیش‌زمینه‌ای است برای رزمایش‌های اصلی و امروز جنگ نرم و فرهنگی است که در کنار آن نیز باید نیروهای ما برای جنگ سخت آماده باشند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تأکید کرد: این رزمایش امروز در بوشهر هماهنگ با سراسر کشور شروع شده و در جا جای استان نیز این رزمایش برگزار می‌شود و 23 آذر به پایان می‌رسد.

 

به گزارش رسا، در رزمایش عاشوراییان الی بیت‌المقدس پهبادهای ساخته‌شده به دست نیروهای بسیج از فضای کامل رزمایش تصویربرداری کردند./833/پ202/ب4

ارسال نظرات