۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۳۳۱۳۹

ثبت موقوفه ای جدید برای نشر معارف قرآنی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف شمال شرق تهران با بیان این که آیات و امور قرآنی روشنایی و نورانیت خود را منعکس می کنند، گفت: موقوفه ای جدید برای نشر معارف قرآنی به ثبت رسیده است.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت الاسلام مرتضی صادقی، رییس اداره اوقاف وامورخیریه شمال شرق تهران گفت: اداره کل استان تهران به لحاظ برگزاری مسابقات قرآنی روند رو به رشدی را طی کرده است.


رییس اداره اوقاف و امورخیریه شمال شرق تهران در ادامه افرود: این موفقیت به جهت برنامه ریزی های موثر و حساسیت سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین ادارات کل اوقاف حاصل شده است.


وی با بیان این که آیات و امور قرآنی روشنایی و نورانیت خود را منعکس می کنند، گفت: هر کسی به اندازه رجوع به آیات الهی از این منبع عظیم خیر و برکت بهره می برد.


وی ادامه داد: برخی از تلاوت، برخی از قرائت و برخی دیگر از تفسیر و ترجمه آیات الهی لذت برده و کمال بهره را می برند.


حجت الاسلام صادقی در ادامه درباره تعداد وقف های جدید در این اداره اوقاف، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 6 وقف جدید در اداره اوقاف شمال شرق استان تهران به ثبت رسیده است.


وی بیان داشت: از این میان 4 واحد مسکونی وقف شده است که قرار است از عواید دسته ای از این موقوفات با توجه به نیات واقفان هزینه درمانی بیماران صعب العلاج و سرطانی تامین شود.


رییس اداره اوقاف و
امورخیریه شمال شرق تهران خاطرنشان کرد: یک وقف دیگر نیز منزل مسکونی به ارزش حدودا 500 میلیون تومان است که قرار است از عواید این موقوفه برای نشر معارف قرآنی استفاده شود./807/د102/ب4

ارسال نظرات