۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۳۳۱۴۰
آیت الله علما:

تهدید ملت ایران از سوی دشمن بی‌فایده است/ نمایندگان آیت‌الله مدرس را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور قدردانی می کنیم، این سربازان نظام اسلامی در مذاکرات حساس اخیر با گروه 1+5 قدرتمندانه پای میز مذاکره حاضر شدند و ذره ای از مواضع و حقوق مسلم ملت ایران در بحث غنی سازی هسته ای عقب نشینی نکردند.
امام جمعه كرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: مذاکره کشورمان با شش قدرت بزرگ جهان نشان از اقتدار نظام اسلامی ما دارد، مستکبران به این نتیجه رسیده اند که استفاده از زور و تهدید در برابر ملت ما بی نتیجه است.


وی افزود: از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور قدردانی می کنیم، این سربازان نظام اسلامی در مذاکرات حساس اخیر با گروه 1+5 قدرتمندانه پای میز مذاکره حاضر شدند و ذره ای از مواضع و حقوق مسلم ملت ایران در بحث غنی سازی هسته ای عقب نشینی نکردند.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: گروه های تروریستی نظیر القاعده، النصره، طالبان و  داعش همگی پرورش یافته دست آمریکا، صهیونیسم و غرب هستند، این گروه های تروریستی تربیت شده اند تا در جهان به ناامنی دست بزنند.

 

آیت الله علما خاطرنشان کرد: هدف تشکیل گروه های تروریستی تضعیف دین اسلام در نزد جهانیان است، تکفیری هایی نظیر داعش با فریاد الله اکبر سر انسان های بی گناه را بریده و فیلم آن را منتشر می کنند، تا به دنیا مسلمان بودن خود را نشان دهند و باعث بدنامی و اسلام هراسی در جهان شوند در حالی که آن ها کوچکترین بویی از انسانیت و اسلام نبرده اند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسی که در هفته اخیر در قم و با حضور 80 اندیشمند از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، بیان کرد: این اجلاس در سطح بسیار بالایی برگزار شد و رهبر انقلاب نیز ضمن قدردانی از تشکیل آن خواستار ادامه یافتن چنین مجالسی شدند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه به سالروز شهادت آیت الله مدرس اشاره کرد و افزود: ایشان عالمی مجتهد و سیاستمدار بودند که جز در مسیر حق قدم بر نداشتند و همواره در مقابل قدرت آن زمان یعنی رضاخان ایستاد و ذره ای از مواضع اسلامی خود کوتاه نیامد، امروز همه نمایندگان مجلس و افراد سیاستمدار باید آیت الله مدرس را الگوی خود قرار دهند و برای احقاق حق ملت ایران تلاش کنند./967/پ202/ب4

ارسال نظرات