۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۳۳۱۷۹
در سالروز شهادت حضرت رقیه صورت گرفت؛

برگزاری نخستین طرح اکرام ویژه دختران یتیم در استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ در سالروز شهادت حضرت رقیه، کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، در طرحی ویژه اقدام به برگزاری طرح اکرام دختران یتیم در نقاط مختلف استان اصفهان کرد.
مهدي مجلس آرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مهدی مجلس آرا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، صبح امروز در جمع مردم اصفهان درباره طرح تکریم ایتام دختر در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) گفت: طرح اکرام ایتام که هر سال در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، از امسال کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تصمیم گرفت تا در روز شهادت دختر اباعبدالله طرح ایتام دختر را در سراسر استان برگزار کند.    

 

 

وی درباره طرح اکرام ایتام دختر در سالروز شهادت حضرت رقیه نیز گفت: امروز به همت کمیته امداد امام خمینی و به مناسبت شهادت حضرت رقیه، حدود 70 پایگاه در سطح استان برای جذب حامیان ایتام دختر پیش بینی که حدود 40 مراکز نیکوکاری در مساجد و  حدود 30 دفتر امداد فعال شده است.

 

 

مجلس آرا با اشاره به وجود بیش از 500 خیریه تخصصی فعال در سطح استان افزود: کمیته امداد نیز در کنار این حضور پررنگ خیران استان، هم اکنون 9 هزار یتیم زیر 18 سال تحت پوشش کمیته امداد هستند که از بین این افراد 136 نخبه کشوری نیز وجود دارد که ما به عنوان امین دولت و نظام از این عزیزان حمایت می کنیم.

 

 

وی در ادامه افزود: در استان اصفهان حدود 45 هزار حامی زیر نظر کمیته امداد وجود دارد که این 9 هزار یتیم را پشتیبانی می کنند و شرایط استان اصفهان نسبت به کشور به گونه ای است که نخستین استانی از نظر تعداد حامی هستیم که از لحاظ کمک به ایتام در 6 ماهه اول سال گذشته 5 میلیارد تومان و 6 ماهه اول امسال، 7 میلیارد تومان از طرف حامیان ایتام کمک دریافت کرده ایم./1306/پ203/ب4

ارسال نظرات