۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۳۳۲۲۹
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

ترویج سبک زندگی اسلامی مهم ترین عامل کاهش سن ازدواج است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان با بیان این که ترویج سبک زندگی اسلامی راه گشای بسیاری از مشکلات است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی مهم ترین عامل کاهش سن ازدواج است.
سبک زندگي اسلامي

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تلاش دشمن در جهت نهادینه کردن باورهای غلط در جامعه اسلامی بیان داشت: تبیین سبک زندگی اسلامی بهترین عامل مقابله با دسیسه های دشمن است.

وی با اشاره به فعالیت شبکه های ماهواره ای در راستای انحراف جوانان و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی بین خانواده ها تصریح کرد: افزایش سن ازدواج از جمله آسیب های شبکه های ماهواره ای است.

حجت الاسلام ولی پور نقش خانواده را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی مهم دانست و عنوان داشت: تربیت دینی فرزندان بهترین عامل ناامیدی دشمن است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و تبیین سبک زندگی اسلامی اندیشمندان، فرهیختگان و اقشار گوناگون جامعه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان نقش مسؤولان را در مسأله ازدواج آسان جوانان مهم بیان کرد و افزود: کاهش سن ازدواج به افزایش جمعیت کمک فراوانی می کند.

وی با اشاره به این که کاهش جمعیت معضلی بزرگ برای جامعه شده است، بیان داشت: برای برطرف کردن این گونه مشکلات باید ارزش‌ها و باورهای اسلامی را در جامعه و بین جوانان تقویت کنیم.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اعزام مبلغان در مناسبت های گوناگون در ایام سال یادآور شد: تبلیغ در جهت کاهش سن ازدواج، افزایش جمعیت، مشکلات و آسیب های اجتماعی ناشی از افزایش سن ازدواج از مهم ترین برنامه های تبلیغی مبلغان اعزامی است.

وی در ادامه حضور مبلغان اعزامی را در مناطق گوناگون بسیار اثر گذار بیان کرد و تأکید کرد: این اثرگذاری باید بیشتر باشد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان افزود: برای این که جوانان ازدواج موفقی داشته باشند باید نجابت و اصالت خانواده ها مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام ولی پور در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان در راستای تغییر الگوهای دینی خاطرنشان کرد: باید با ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در جهت رفع این چالش با تبلیغ وسیع در بین مردم قدم برداریم./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات