۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۳۳۲۳۴
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

گفتمان سازی مهم ترین راه تحقق شعار سال است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان این که گفتمان سازی مهم ترین راه تحقق شعار سال است، گفت: ائمه جمعه نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به گردهمایی ائمه جمعه لرستان بیان داشت: این گردهمایی در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی با بیان این که ائمه جمعه نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند، افزود: در این گردهمایی اقدامات ائمه جمعه استان در راستای تحقق شعار سال مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتمان سازی مهم ترین راه تحقق شعار سال است

حجت الاسلام موسوی گفتمان سازی را از جمله راه های مهم تحقق شعار سال بیان کرد و عنوان داشت: ائمه جمعه باید به گفتمان سازی توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان این که از نیازهای مهم اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی است، ابراز داشت: در راستای تحقق این مسأله باید گفتمان سازی صورت گیرد.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان افزود: برای تحقق شعار سال باید از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان با هدف بررسی، تدوین و ارائه راهکارهای تحقق شعار سال در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این گردهمایی تبیین فرهنگ زکات، جمع آوری زکات و آسیب های جمع آوری زکات نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است، بیست و پنجمین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان از امروز آغاز شد و به مدت سه روز، در شهر مشهد مقدس برگزار می شود./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات