۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۳۳۲۴۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

اسلام آمریکایی به دنبال تأمین منافع غرب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به این‌که یکی از آسیب‌ها و خطرات اسلام آمریکایی ترویج بی‌بند و باری و گسترش تفکر سکولار است گفت: اسلام آمریکایی همانگونه که از اسم آن پیدا است، منافع آمریکا را دنبال می‌کند.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به تلاش های گسترده دشمنان در راستای ترویج اسلام آمریکایی اظهار داشت: این اسلام به دنبال ترویج اشرافیت است.

 

وی با بیان برخی از ویژگی‌های اسلام آمریکایی افزود: توسعه جهل یکی از اهداف اسلام آمریکایی است که برای مقابله با آن ضروری است، کارشناسان مذهبی و مراجع تقلید به صورت غیر مستقیم، شبهات را به صورت صریح و قابل فهم برای عموم پاسخ دهند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه اظهار کرد: عملیاتی‌کردن برنامه‌های از پیش تعیین‌شده دشمن از دیگر اهداف اسلام آمریکایی است، که رسانه‌ها باید در این زمینه تحقیق و افشاگری کنند و در همین راستا بسیج رسانه باید با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و بنا بر اصل بصیرت‌افزایی وارد میدان مقابله شود.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به طریقه برخورد با دشمنان اسلام تأکید کرد: در مقابل دشمنان اسلام نباید خودمان را به نادانی بزنیم بلکه باید با علم و آگاهی در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم چرا که توسعه و ترویج دروغ، ریا، نکبت و ذلت از جمله اهداف دشمنان است.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان با تشریح اقدامات دشمنان در راستای ترویج اسلام آمریکایی اظهار داشت: اقدامات ترویجی اسلام آمریکایی حتی در پیامک‌ها نیز نفوذ کرده است و آنها سخنان خود را در برخی پیامک‌ها در قالب طنز بیان می‌کنند که مطمئنا اصلی‌ترین هدف آنها تحریف اسلام ناب است.

 

وی با بیان این‌که یکی از آسیب‌ها و خطرات اسلام آمریکایی ترویج بی‌بند و باری و گسترش تفکر سکولار است، تصریح کرد: اسلام آمریکایی همان‌گونه که از اسم آن پیدا است، منافع آمریکا را دنبال می‌کند.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به راهکارهای مقابله با اسلام آمریکایی گفت: آموزش و حضور فعال بسیج در فضای مجازی نظیر وبلاگ نویسی با طرح و برنامه به نحوی که تحت مدیریت واحد قرار گیرند همچنین افزایش وبلاگ‌های خبری و موضوعی در مبحث اسلام ناب محمدی(ص) از جمله راهکارهای مقابله با ترویج اسلام آمریکایی است.

 

رییس کمیته تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به ایجاد روش‌های جدید در راه تبلیغ دین و تقویت اعتقادات مردم افزود: توسعه روحانیت مستقر در مناطق مختلف نیز باید در این مبحث مورد توجه قرار گیرد چرا که حضور روحانیت برکات بسیاری در مناطق به دنبال داشته و منجر به کاهش شبهات می‌شود.

 

وی در پایان ساخت و تولید برنامه‌های موضوعی اسلام آمریکایی و آسیب‌های ناشی از آن را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: رسانه ملی باید در این زمینه همت لازم را داشته باشد و با تقویت آنتن‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در مناطق روستایی زمینه‌های دوری آنها از ماهواره را آماده کند./949/ت302/ب6

ارسال نظرات