۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۳۳۴۵۹
عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

مؤسسات خیریه از سوی کمیته امداد امام خمینی ساماندهی شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: موضوع ساماندهی مؤسسات خیریه باید مورد توجه مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی ظهر امروز در جلسه حامیان ایتام شهرستان خوی اظهار داشت: ساماندهی مؤسسات خیریه از جمله موضوعاتی است که در زمینه کمک به نیازمندان و حمایت از ایتام باید مورد عنایت و توجه جدی مسؤولان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به فعالیت 144 مؤسسه در زمینه رفع نیازمندی های ایتام در کشور، گفت: ضروری است این مؤسسات از سوی کمیته امداد ساماندهی شوند.

 

حجت الاسلام شکوری در ادامه حفظ کرامت انسانی نیازمندان، برنامه ریزی برای رفع مشکلات تحصیلی و فرهنگی ایتام، جلوگیری از برخوردهای سلیقه ای را از جمله اموراتی برشمرد که نیاز به ساماندهی دارد.

 

وی تلاش کمیته امداد برای خودکفایی افراد محروم و نیازمند را قابل تقدیر خواند و گفت: از آموزه های دینی و سیره رسول خدا(ص) و ائمه اظهار(ص) استفاده می شود که هدف اساسی در ارائه خدمات به نیازمندان به استقلال و خودکفایی رساندن آنان و شکوفا ساختن خلاقیت ها، ابتکارات و استعدادهای نهفته آنان است که بتوانند روی پای خود بایستند.

 

امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شهرستانی و مجموعه های خیریه اظهار داشت مجمع خیرین سلامت، مرکز خیرن نیکوکاری، موسسه خیریه عترت بوتراب و ستاد زکات از جمله مؤسساتی هستند که زیر نظر و با مدیریت امام جمعه و مشارکت سایر مسؤولان و خیرین شهرستان خدمات زیادی به نیازمندان ارائه کرده اند.

 

جلسه حامیان ایتام شهرستان خوی ظهر امروز با حضور مسؤول مشارکت های مردمی کمیته امداد تهران و تعدادی از مسؤولان شهرستانی تشکیل شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات