۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۳۳۵۴۲
نماینده مجلس:

شهید مدرس تنها سودای خدمت در سر داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مدرس، شهید والا مقامی بود که جز خدمت به مردم به چیز دیگری فکر نمی کرد و به همین دلیل به اسوه ساده زیستی در جهت خدمت به مردم شهرت یافت.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم
عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدرس گفت: شهید مدرس، شهید والا مقامی بود که جز خدمت به مردم به چیز دیگری فکر نمی کرد و به همین دلیل به اسوه ساده زیستی در جهت خدمت به مردم شهرت یافت.
 
وی با بیان این که وظیفه اساسی مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است، ابراز داشت: با توجه به شرایط و مشکلاتی که وجود دارد خلأهای قانونی احساس می شود که تصویب قوانین جامع و کامل در جهت رفع مشکلات مردم می تواند راهگشا باشد.
 
جمیری از دیگر وظایف مجلس را نظارت بر حُسن اجرای قوانین عنوان کرد و ادامه داد: در واقع نمایندگان مردم، نمایندگان کل ملت هستند و باید در خدمت مردم باشند که مشکلات را ببینند و با هماهنگی با دیگر مسولان در جهت رفع این مشکلات اقدام کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری دیگر نمایندگان بتوانیم نقش خود را به گونه ای ایفا کنیم که وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.
 
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شان و شؤون جامعه و مسائل شرعی و حفظ کرامت مردم را یکی از مسائل اساسی کشور دانست و گفت: این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد، و تلاش همه مسئولان این است تا شان مردم حفظ شود.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با یادآوری اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: یکی از فرصت های استان بوشهر وجود منبع عظیم گاز، صنعت پتروشیمی و نفت است که استان بوشهر از این نعمت هایی الهی برخوردار است.
 
وی افزود: توسعه فازهای مختلف انرژی پارس در واقع برای برداشت هر چه بیشتر از میادین مشترک است که هر چه بتوانیم صنعت این را توسعه دهیم تا منافع آن به استان و به کل کشور برسد و این معنا یکی از موارد مورد توجه کمیسیون انرژی و اعضای آن است.
 
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در ادامه به بحث توسعه راکتورهای جدید در بوشهر اشاره کرد،و گفت: با راه اندازی این راکتور، نیروگاه بوشهر به یک نیروگاه بزرگ با حدود 5 راکتور تبدیل می شود و می تواند برای مردم ما یک فرصت بسیار طلایی باشد که در هنگام ساخت آن حتما از نیروهای بومی استفاده خواهد شد.
 
جمیری ادامه داد: در زمان بهره برداری از آن و همچنین با اجرایی شدن مجتمع پتروشیمی گناوه که از مسائل اساسی این استان است که البته این پروژه نیز برخی از کارهای آن انجام شده، ان شاءالله شاهد تحولی عظیم در مساله اشتغال جوانان منطقه و استان باشیم. اینها حداقل مواردی است که قطعا می تواند به استان کمک کند./833/ت302/ج
 
ارسال نظرات