۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۳۳۵۹۰
آیت الله نوری همدانی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران آمریکا را متحیر کرده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت‌ آیت الله نوری همدانی با اشاره به تحقق اهداف ایران در سوریه، عراق، لبنان و غزه، گفت: اوباما و جان کری بسیار دوست دارند بدانند که سردار سلیمانی چگونه این عملیات‌های پیروزمندانه را هدایت می‌کند.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی سراسر کشور با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همان گونه که ایشان فرمودند قوای نظامی ما باید روز به روز قوی‌تر باشند و در این راه از صنایع دفاعی و نظامی پیشرفته نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به آیه«تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ» گفت: قدرت نظامی ما همواره باید در سطحی باشد که آمریکا، صهیونیست ها و ایادی آنها از ما وحشت داشته باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه‌ علمیه قم با اشاره موفقیت‌های ایران در منطقه و نقش حاج قاسم سلیمانی در این زمینه، بیان داشت: اوباما و جان کری بسیار دوست دارند که بدانند ایشان چگونه چنین عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را طرح ریزی و هدایت می‌کند؛ اما آنها از این نکته غافل هستند که ما هزاران نفر مانند حاج قاسم سلیمانی داریم.

حضرت آیت الله نوری همدانی امنیت ایران را بی‌نظیر خواند و گفت: در هیچ یک از کشورهای همسایه ما چنین امنیتی برقرار نیست؛ این اقتدار و امنیت را مرهون تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و قدرت روز افزون نیرو‌های نظامی خود هستیم.

وی با بیان این که شیوه صف آرایی جبهه استکبار در مقابل اسلام نسبت به گذشته بسیار متفاوت است، ابراز داشت: شاید بتوان گفت در طول تاریخ وضعیتی مشابه امروز وجود نداشته است؛ استکبار جهانی با همه قدرت خود و با بهره‌گیری از علم و ابزارهای پیشرفته سعی دارد اسلام را از بین ببرد، از این رو وحدت میان مسلمانان در این شرایط اهمیتی دو چندان دارد.

این مرجع تقلید مسؤولیت شغلی نیروهای مسلح را بسیار سنگین و مهم توصیف کرد و گفت: نباید به شغل خود به عنوان یک منبع درآمد نگاه کنید بلکه باید آن را یک وظیفه و مسؤولیت الهی بدانید؛ اگر با نیت تقرب خداوند کار کنید هر نفس شما در این لباس مقدس عبادت محسوب می‌شود./928/پ202/ج

ارسال نظرات