۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۳۳۶۱۶
امام جمعه نکا:

شخصیت آیت‌الله مدرس الگوی نمایندگان مجلس قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با گرامی‌داشت شهادت فقیه مجاهد آیت‌الله مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس شخصیتی است که باید افتخار و الگوی نمایندگان مجلس باشد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا

حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به شخصیت والای آیت‌الله شهید مدرس گفت: نمایندگان مجلس باید از شهید مدرس الگو بگیرند و‌ خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

مدیر حوزه علمیه نکا با تأکید بر الگو‌گیری از زندگی، رفتار و شجاعت شهید مدرس از سوی همه مسؤولان به ویژه نمایندگان مجلس افزود: همه ما باید در زندگی ساده‌زیستی و شجاعت را از این روحانی برجسته تاریخ بیاموزیم.

 

حجت الاسلام لائینی، صداقت، بلاغت، حسن تدبیر، شهامت و بندگی خالصانه خداوند را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله مدرس عنوان کرد و بیان داشت: این موارد بسیار خوبی برای الگوگیری نمایندگان مجلس است.

 

امام جمعه نکا، مجلس شورای اسلامی را مرکز قانونگذاری، خانه ملت و تجلی و اقتدار ملی دانست و ابراز داشت: مجلس باید قوانینی با رعایت عدالت و خدمت به خصوص به نفع محرومان وضع کند.

 

مسؤول حوزه علمیه نکا با تأکید بر این‌که همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به خدا و مردم مسؤول هستند و باید در راه حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی گام بردارند، تصریح کرد: وکلای ملت باید همواره استقلال خواهی، شجاعت، آلوده نشدن به فساد و ثبات عقیده را سر لوحه کار خود قرار دهند.

 

وی با بیان این‌که‌ نمایندگان مجلس همان‌گونه که قانونگذارند باید همچون مدرس قانون‌مدار باشند، اضافه کرد: وکلای ملت باید در عمل به قوانین و مقررات ابتدا از خود شروع کنند.

 

امام جمعه نکا، مجلس را مرکز قانونگذاری، خانه ملت و حافظ امنیت و منافع کشور دانست و تصریح کرد: مجلس باید در راستای قانونگذاری با قاطعیت برخورد کرده و از اجحاف پرهیز کند./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات