۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۳۳۶۲۷
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ایران در صدر بحران‌ کشورهای غربی قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقش رسانه‌ها و تأثیرگذاری آن‌ها اشاره کرد و گفت: امروزه با توجه به طبقه‌بندی که از بحرا‌ن‌های غرب صورت گرفته، ایران در صدر بحران‌های غربی‌ها قرار گرفته است، بنابراین دشمنان ایران با هدف مانع‌شدن در برابر پیشرفت‌های ایران با استفاده از رسانه‌ها به ایران‌هراسی می‌پردازند.
سيد محمد حسيني، وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز دوشنبه دهم آذر ماه، در دهمین همایش بسیج و رسانه و همچنین پنجمین یادواره شهدای رسانه استان قزوین در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای بانوی این استان برگزار شد، با اشاره‌ای کوتاه به شهدا که همه مدیون آن‌ها هستیم گفت: امروزه جنگ، جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی، فرهنگی و اقتصادی است.

 

حسینی با بیان این‌که با وجود تحریم‌های مختلف، ایران در سطح منطقه تأثیرگذار است ابراز داشت: اگر مسائل اقتصادی ایران حل شود می‌تواند درسطح جهانی تأثیرگذار باشد.

 

وی به نقش رسانه ها و تأثیرگذاری آن ها اشاره کرد و گفت: امروزه با توجه به طبقه‌بندی که از بحران‌های غرب صورت گرفته، ایران در صدر بحران‌های غربی‌ها قرار گرفته است، بنابراین دشمنان ایران با هدف مانع شدن در برابر پیشرفت‌های ایران و با استفاده از رسانه‌ها به ایران هراسی می‌پردازند.

 

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ویژگی‌ها و توانایی‌هایی  واژه‌ها و نوع استفاده از آن‌ها در خبر و تیر برای تأثیرگذاری در اذهان و  پیشبرد اهداف را برشمرد.

 

وی در پایان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: امروزه مسیر تاریخ، مسیر سلطه‌گری است، اگر شما توانستید پیروز شوید، تاریخ تغییر کرده و وارد مرحله جدید خواهد شد.

 

گفتنی است، در این همایش دبیران کارگروه های بسیج، رسانه و تحقق رهنمودهای فرهنگی  رهبر معظم انقلاب، به بیان مسؤولیت های این کارگروه ها پرداختند، پس از آن نیز مستند «طغیان نفس های گرم» که به زندگی شاعر بسیجی حاج شیخ قدمعلی بهرامی اختصاص داشت رونمایی شد و در انتها از خانواده‌های شهدای رسانه استان قزوین، مسؤولین کارگروه‌‌ها و همچنین اصحاب فعال رسانه در حوزه بسیج تجلیل شد./955/پ202/ب6

ارسال نظرات