۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۳۳۶۸۳

فراخوان همایش ملی «امر به معروف و نهی از منکر» اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان ارسال آثار به همایش ملی «امر به معروف و نهی از منکر» با رویکرد جایگاه، اهداف و ابزارهای نوین در عصر حاضر، در تبریز اعلام شد.
امر به معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش ملی «امر به معروف و نهی از منکر» با رویکرد جایگاه، اهداف و ابزارهای نوین در عصر حاضر هشتم دی سال‌جاری به همت سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی با مشارکت دانشگاه پیام نور استان به مناسبت گرامیداشت 8 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، در تبریز برگزار می‌شود.

 


امر به معروف و نهی‌ ازمنکر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، جایگاه و نقش ماهواره در امر به معروف و نهی‌ از منکر، آسیب‌شناسی رسانه‌ای امر به معروف و نهی‌ از منکر، ماهواره، خانواده و امر به معروف و نهی‌ از منکر محورهای رسانه‌ای این همایش عنوان شده است.

 


همچنین محورهای فرهنگی این همایش نیز نقش مردم در تحقق امر به معروف و نهی ‌ازمنکر، بسیج و نقش آن در آموزش و تحقق نظارت همگانی، موانع و چالش‌های موجود در تحقق امربه معروف و نهی ‌ازمنکر در عصر حاضر، امربه معروف و نهی ‌از منکر در فرهنگ عاشورا و سیره شهدا است.

 


بنابر این گزارش، حقوق شهروندی و فریضه امر به معروف و نهی ‌ازمنکر و جایگاه حقوقی و فقهی امر به معروف و نهی‌ ازمنکر، محورهای همایش ملی «امر به معروف و نهی از منکر» در بخش مبانی فقهی و حقوقی هستند که طلاب و اساتید حوزه های علمیه می‌توانند آثار فقهی خود را ارسال کنند.

 


گفتنی است، ‌نام‌نویسی و ارسال مقالات تنها از طریق سایت همایش به آدرس اینترنتی
www.amr-maroof- tabriz.ir  انجام می‌پذیرد که عموم علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه می‌توانند تا بیستم آذر ماه سال‌جاری آثار خود را ارسال کنند.

 


همچنین نتایج داوری همایش ملی «امر به معروف و نهی از منکر» 25 آذر اعلام و همایش ساعت 9 صبح هشتم دی در تالار اجتماعات دانشگاه پیام نور تبریز برگزار خواهد شد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات