۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۳۳۷۳۳

برگزاری همایش بزرگ «فرهنگ و سبک زندگی اسلامی» در مبارکه

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: همایش فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در امامزاده عزالدین محمد شهرستان مبارکه برگزار می‌شود.
سبک زندگي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، علی مبشری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون لزوم پرداختن به سبک زندگی اسلامی، برپایی این همایش را ضروری دانست و گفت: برای ترویج سبک زندگی اسلامی بر مبنای فرهنگ دینی و اسلامی، انس با قرآن و الگو گرفتن از ائمه معصومان (ع) و پیروی از ولایت برگزاری چنین مراسمی در شهرستان‌ها ضروری است.

 

 

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره اوقاف در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی افزود: ترویج فرهنگ اسلامی مهم‌ترین اصل فرهنگی برای اصلاح شیوه صحیح زندگی در خانواده‌ها است که اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در این زمینه فعالیت می‌کند.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه تصریح کرد: اجرای طرح‌های تربیت حافظان قرآن و نشاط معنوی از جمله برنامه‌های اوقاف برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه در میان نسل نوجوان و جوان است.

 

 

وی از برگزاری همایش بزرگ زندگی به سبک اسلام در مبارکه خبر داد و اضافه کرد: این همایش امروز شنبه از ساعت 15:30 عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و با حضور گسترده عموم مردم شهرستان در امامزاده عزالدین محمد مبارکه برگزار می‌شود.

 

 

مبشری ضمن دعوت از مردم شهرستان در این همایش گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی، امیدواریم این‌گونه همایش‌ها گامی مؤثر در تبیین زندگی ائمه اطهار(ع) باشد./939/د102/ب4

ارسال نظرات