۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۳۳۸۱۰
وزیر اطلاعات:

وحدت ملی رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات، وحدت ملی را رویکرد اصلی دولت یازدهم برشمرد و گفت: همه گروه های سیاسی باید به منظور پیشرفت و توسعه کشور با دولت همکاری کنند.
وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در جمع مردم شهرستان رامیان، حل مشکلات مردم را یکی از مهم ترین دغدغه های دولت دانست و گفت: دولت از همه توان و ظرفیت خود در جهت رفع مشکلات مردم بهره خواهد گرفت.

 

وی با بیان این که بسیاری از مشکلات امروز مربوط به گذشته است، افزود: همه تلاش دولت یازدهم حل این مشکلات با تدبیر و برنامه ریزی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که دولت توانست بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم ها را با تدبیر خود رفع کند، ادامه داد: همه تلاش دولت تحقق حماست اقتصادی پس از حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به این که دشمن با تحریم ها تلاش کردند مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند، افزود: اما ملت ایران مشکلات ناشی از تحریم ها را با جان و دل پذیرفت و در مسیر استقلال و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نکردند.

 

وی در ادامه سخنان خود امنیت را نعمتی بزرگ برای کشورمان دانست و با بیان این که برای انجام های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید بستر امنیت در کشور فراهم باشد، ادامه داد: پیشرفت اقتصادی و فرهنگی در کشور نیازمند وجود امنیت کامل است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در سایه امنیت اندیشه اندیشمندان به پویایی می رسد، گفت: باید تلاش شود سایه امنیتی شدن از مراکز آموزشی برداشته شود تا اساتید، دانشجویان و طلاب در چارچوب نظام در جهت حفظ امنیت کشور تلاش کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تأکید براین که باید با برنامه ریزی مناسب زمینه پویایی و شکوفایی کشور در بخش های اقتصادی و فرهنگی را فراهم کنیم، ادامه داد: رسیدن به این مسأله از دغدغه های مهم رییس جمهور است.

 

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که رویکرد دولت یازدهم فراجناحی است، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ظرفیت همه جناح ها و گروه های کشور استفاده کرد و در فکر به حاشیه بردن این جناحی نیست.

 

وی وحدت ملی را رویکرد اصلی دولت یازدهم برشمردو خاطرنشان کرد: همه گروه های سیاسی باید به منظور پیشرفت و توسعه کشور با دولت همکاری کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت حفظ وحدت در سایه ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: امروز همه فرزندان این انقلاب باید با وحدت و همدلی در جهت تقویت انقلاب، نظام و رهبری گام بردارند و از به حاشیه راندن یکدیگر به شدت پرهیز کنند./1315/پ202/ب1

 

ارسال نظرات