۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۳۳۸۳۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

آیت الله مهدوی کنی مروج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: آیت الله مهدوی کنی همواره تلاش داشته تا از ظرفیت های ارزنده خود در عرصه های مختلف در جهت ترویج پیام انقلاب اسلامی بهره گیری کرده و مروج گفتمان اصیل انقلابی باشد.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که آیت الله مهدوی کنی شخصیتی ارزنده و ارزشمندی بوده است، گفت: این عالم گرانقدر عمر با برکت خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

 

وی با اشاره به این که از ویژگی های بارز آیت الله مهدوی کنی ولایت مداری بود، افزود: این عالم گرانقدر اهتمام ارزنده ای در ولایت محوری داشته و همواره مسیر زندگی خود را در این راستا قرار داده است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که این عالم گرانقدر همواره در مسیر تعالیم والای نظام اسلامی گام برداشته است، تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی در همه دوران های قبل و بعد از انقلاب حضور و نقشی ارزنده در راستای حفظ و تحکیم ارزش های انقلاب داشته است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی همواره تلاش داشت تا از ظرفیت های ارزنده خود در عرصه های مختلف در جهت ترویج پیام انقلاب اسلامی بهره گیری کرده و مروج گفتمان اصیل انقلابی باشد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که این عالم گرانقدر از جهت علمی و اخلاق اسوه و نمونه بوده است، گفت: آیت الله مهدوی کنی با بهره گیری از اخلاص و تقوایی ارزنده توانست خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی انجام دهد.

 

وی با بیان این که داشتن شخصیتی مستقل از ویژگی های آیت الله مهدوی کنی بوده است، بیان داشت: این عالم گرانقدر به عنوان یار صدیق امام و رهبری تلاش داشته است تا در مسیر ولایت حرکت کند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که این عالم ارزشمند صداقت و پاکی را مسیر راه خود قرار داده بود، ادامه داد: این ویژگی های بارز سبب می شود تا انسان به مقامی والا و ارزنده دست پیدا کند که زمینه ساز خیر دنیا و آخرت می شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: نور علم، ایمان و تقوا هیچ گاه خاموش نشده و همواره به عنوان مشعلی فروزان روشن و پایدار است که انسان باید تلاش کند تا در این عرصه قدم بردارد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات