۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۳۳۸۴۲

فراخوان سومین همایش وقف و رسانه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان سومین همایش «وقف و رسانه» از سوی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اعلام شد.
وقف و رسانه

محمد فتحی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این همایش به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و آشنایی هرچه بیشتر اهالی رسانه با ظرفیت و کارکردهای وقف و بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در همایش وقف و رسانه، آثار مکتوب و تصویری تولید شده در حوزه وقف در طی یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود: آثار ارسالی می تواند در قالب های خبر و گزارش، عکس، طرح و فیلمنامه، مستند و روزنامه دیواری(ویژه دانش اموزان) باشد.

 

فتحی، کیفیت محتوایی و بازتاب گسترده را از ملاک های ارزشیابی آثار عنوان و در ارزیابی دستاوردهای دو سال برگزاری این همایش، تصریح کرد: پیش از اجرای این برنامه، رسانه ها تقریبا با وقف و کارکردهای آن بیگانه بودند اما در طی دو سال گذشته، تبیین موضوعات پیرامون وقف و پوشش خبری بهتر ومناسب تر شده و به تبع آن، افزایش ثبت وقف های جدید را شاهد بوده ایم.

 

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این که این فراخوان در سطح خراسان رضوی اعلام شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را 25 آذرماه اعلام و خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی مشهد، خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و یا پست الکترونیک vaghf@awqaf.ir ارسال و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 05138480153 تماس بگیرند.

 

وی یادآور شد: همایش وقف و رسانه چهارم دیماه با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائری در تالار نور مشهد برگزار خواهد شد./930/ت302/ب5

 

 

ارسال نظرات